kenney Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 eg lure på å kjøpa lett. ka bør eg satsa på aprilia rs 125 eller derbi gpr 125..? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 aprilia RS 125 vil gå bedre en Derbienn . men jeg synest derbien er penest da men RS vil gå best (dersom du skal trimme ) Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Personlig ville jeg gått for Aprilia RS. Hadde planer om å kjøpe en selv, men ble en RS50 istedet gitt. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har planer om en RS125 jeg og Spørs jo også på hvor mye trim du skal ha. En GPR vil f.eks få ca. 22hk av å skifte en sikring. Det gjør ikke RS125, men der har du flere muligheter til trim. (Correct me if im wrong ) Lenke til kommentar
Mr.Anglevik Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kjører en Derbi GPR 125 R selv, kjøpte den for ikke så alt for lenge siden, å det er sant med sikringen, 10kr=ca7hk. det som er greit da er jo at dersom du blir tatt, er det ikke så stor kjangs å bli tatt for trimm om du blir stoppa, der er ikke synleg trimm, å ikke alle vet om det heller... så ser jo GPR-en rå ut også da, og du har store muligheter til og style me vinyler over alt nermest. akser godt, men ennå ikke kjørt inn, så kan ikke oppgi min toppfart; sorry:P Må stemme GPR her altså. Lenke til kommentar
kenney Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 trur eg vil gå for rs 125 ja.. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Du kan da lage fulleffekt av den. Selv skal jeg ha en aprilia RS 125 cc 06/07 mod om 1-2 år jeg vet ikke hvordan du lager det, men kjøp deg effektanlegg Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) GPR'en er min favoritt.. Har erfaring med at Derbi generelt går godt Endret 30. mars 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
kenney Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 vett nåken ka forsikringane e på rs å gpr 125..?? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg ville valgt Aprillia RS. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 RS har jo et "lite" rykte om at den skjærer seg "litt" ofte. Så og si alle jeg kjenner som har hatt RS har skjært den, men for eks ingen som har hatt NSR. Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 RS har jo et "lite" rykte om at den skjærer seg "litt" ofte. Så og si alle jeg kjenner som har hatt RS har skjært den, men for eks ingen som har hatt NSR. 8280423[/snapback] JA Honda nsr 125 ville jeg gått for i stede for disse. men viss eg skulle vlagt måtte det blitt GPR`n Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Gå for rs du, er 100 ganger råere Lenke til kommentar
kenney Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 ja.. eg og synest han e finare.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har du vurdert Cagiva Mito? Lenke til kommentar
kenney Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 synest dei ikkje e så fine.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 synest dei ikkje e så fine.. 8316765[/snapback] Enig! Da er den Cagivaen jeg ikke husker navnet på, som ha to rundre frontlykter finere. Men av RS og GPR så syns jeg GPR'en er den fineste. Spesielt med den sentrerte potta som stikker ut under ledbaklyset Lenke til kommentar
kenney Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Vett nåken koss fort dei går orginalt..? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ja. Rundt 120. De er jo plombert. Om du fjerner plomberingene osv. har den potensiale på 150kmt ++ Lenke til kommentar
wilai Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 kjøpe du lett mc, er det ikkje vits å trimme nesten. 16 år gamel gutt burde aldri kjøre over 170km/t. det er rett å slett farlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå