РЦП-88 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Holdte på å krasje i autovernet i dag morges, da jeg ga på litt formye ut av en rundkjøring, så jeg fikk understyring. (Forhjulstrekk) Slapp gassen og styrte andre vei, heldigvis glei den over i overstyring og jeg fikk unngått autovernet! Det var skygge akkurat der, det må ha vært is på veien Så pass på det kan fortsatt være glatt i skyggen selv om det er varmt og tørt ellers! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ja, de aller fleste har vel vært utfor slike situasjoner i det siste.. En på arbeid skiftet til sommerdekk i går, og det angret han på i morrest ^^. Men ikke så lenge siden jeg fikk sleng selv. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 jau, må være forsiktig, skifta til sommerdekk på tirsdag og har ikke hatt lappen lenger enn fra mandag. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Pass på det der ja, har fått understyring ut av rundkjøring en gang før, hadde ikke så stor fart, men dumt å knekke forstllinga og dra felgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå