Xibit Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Er det noen som har erfaringer med dette hovedkortet? Koster 1839 kr hos Ps Data. Kult at man kan stille opp/ned prosessorhastigheten med 1 Mhz av gangen. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 hmm..mener å ha lest at man ikke kan endre multiplier på CPU med dette hovedkortet! Hvis så er jo dette er kjempestort minus!! Altså. Det høres jo ut som du har tenkt til å overklokke litt, og da må man jo ha mulighet for å endre multiplier. Allikevel, jeg er ikke sikker.. :wink: Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 hei. Jeg hadde dette kortet og det var dønn stabilt!!! Men dessverre knakk kortet mens den var i maskinen. Vifta på hovedkortet gikk død etter en uke. Men jeg hadde maksimal uflaks, kjøp kortet du :smile: Asus er et bra merke, uten tvil. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Vel, nå er jeg sikker. Asus A7M266 hovedkortet støtter ikke multiplier manipulering. Hehe, det jeg mener er at det går ikke ann å endre multiplieren på CPU med A7M266. Det er dårlig! Hvis du kunne tenke deg å overklokke PC'en ville jeg ikke anbefalt deg det hovedkortet. Men hvis du ikke vil det er det jo ingenting i veien for å kjøpe det. Dønn stabilt er det jo. Asus er kjent for kvalitet og stabilitet. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Det går jo ann å endre multipier på asus A7M266.. må bare lodde på en sånn blå dip-svitsj.. :smile:) Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 skal du overklokke kjøp Abit KG7!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå