f0cx Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 blir det ikke bf2 eller QW compo vet jeg ikke om stemningen er helt på topp til å dra Lenke til kommentar
f0cx Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) (dobbelpost)(dobbelpost) Endret 23. april 2007 av f0cx Lenke til kommentar
rankine Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) PR-compo er bare å glemme for ingen av BF2-klanene spiller det aktivt, og jeg tviler på at det dukker opp et klanmiljø ut av ingenting i løpet av sommerferien!' Det hjelper ikke at en del mener at PR er bedre enn vanilla hvis det ikke er noen til å spille det Endret 23. april 2007 av Xsquirrel Lenke til kommentar
FN` Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Grunnen til at 2142 ikke har like mange spillere som i BF2, er fordi det er såpass nytt. og.. til dere som tror at norge ikke har noen gode 2142 klaner, aner dere ikke hva dere snakker om. Norge holder et nokså høyt nivå innenfor bf2142 delen i CB. Vi har tre norske klaner som ligger over topp 20! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Grunnen til at 2142 ikke har like mange spillere som i BF2, er fordi det er såpass nytt. og.. til dere som tror at norge ikke har noen gode 2142 klaner, aner dere ikke hva dere snakker om. Norge holder et nokså høyt nivå innenfor bf2142 delen i CB. Vi har tre norske klaner som ligger over topp 20! 8695084[/snapback] Grunnen til at BF2 har flere spiller er at det kom først. Folk som er inne i et spill har ikke lett for å konvertere til et nytt et. Lenke til kommentar
rankine Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg mener ikke at det vil bli et klanmiljø i QW før hw-lan, men en veldig stor del av BF2-klanspillerne venter på det nå, og mange vil nok droppe BF2 til fordel for QW. Det blir nok uansett nok BF2-lag til compo, men mange spillere vil nok være falt fra Når det gjelder 2142-miljøet så vet jeg egentlig lite om det men inntrykket mitt er at BF2-miljøet er mye større, og jeg tror ikke at det noen gang vil bli ordetlig stort heller. Spillere som dropper BF2 begynner som oftest med andre spill Endret 25. mai 2007 av Xsquirrel Lenke til kommentar
madbird Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Håper mest på en bf2 compo, om den passer godt med css compoen blir kanskje easymode med på begge, vi får se Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) BF2142>insurgency>BF2 Endret 5. juli 2007 av designer0 Lenke til kommentar
coRnflEks Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 Blir det Battlefield 2142, så tror jeg vi snakker om clanmod. Det er en mod som gir alle tilgang til utvalgte unlocks, bl.a. smoke, granater og defrib uansett global rank, og gjør det meste innen administrativt lettere. Nå må jeg informere om at 2142 er et bedre spill når vi snakker om infanterikamp. Det å gjemme seg bak noe har faktisk en effekt, prone-spamming er ikke et problem og hitboksene er mer forutsigbare. Når det gjelder public-debatten, så er det bare hva du liker som teller. I min mening er BF2 veldig bra med hardware, slik som chopper og tanks, mens BF2142 er bedre på inf. Lenke til kommentar
krisdt Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 På veiene av klanen rEFS stemmer vi for Battlefield 2 compo og melder oss på med en gang det blir mulig! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Hvis man skal klare å samle 8 klaner i 2142 burde man gå for 4on4, med så få som spiller det i klankamper og med klanmod tror jeg det kunne fungert helt greit, men det er stor fare for at man ikke får 8 signups og da er det sykt skipt for resten av klanene som kommer.. Lenke til kommentar
Nissenor Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Min klan =HunT= stiller i bf2 compo hvis det blir noe av vi er 15 stykk i klanen så det blir helt sikkert nok som møter opp på lanet 2142 kan bare henge seg Vedder på at det ikke blir noe av 2142 går aldri i ett av Norges minst spilte klan spill. Endret 29. august 2007 av Nissenor Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Har vel aldri vært snakk om 8vs8 i hverken Bf2 eller Bf2142 (Ikke at det er publisert spillerantall for bf2142) Lenke til kommentar
kalif Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 clanen jeg er med i "iclan" skal stille og vi er ganske sikker på at det kommer andre. det er ikke så lite som dere skal ha det til. men voksende, ettersom andre som spiller bf2 blir lei, eller har lyst til å prøve noe nytt. spillet er genialt spør du meg =) Lenke til kommentar
Mammoth5k Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 B2142 er jo klart best til infantry kamper da ! klanen min [5k] skal mest sansynlig delta i compoen, hvis det blir nok lag. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Jeg får komme med ett innlegg som står i stil til resten her bf2 suger.... alt for mye granatkasting, utnyttelse av glitcher, base/spawn raping osv osv osv... Det er ikke bare nOObs som "gjemmer" seg bak energiskjold og usynlighet"kappe" osv osv osv.. som spiller bf2142. Men jeg skal innrømme at det er alt for få seriøse norske klaner og veldig mange 18+ tyske, engelske og russiske klaner som er veldig flinke... Har begge spillene... men blir raskest lei av bf2 Lenke til kommentar
Nissenor Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 lol er enig at Public bf2 er noe drit men når det kommer til klan spilling med taktikk + inf only og medic only er det gøy! Lenke til kommentar
bourne0132 Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Bf2 er jo å foretrekke framfor 2142. QW er et spill som de fleste klaner jeg har snakka med i bf2 miljøet ikke syns levde helt opp til forventningene. Derfor syns jeg det bør satses på en bf2compo, ettersom det kan trekke mange klaner til lanet om det markedsføres godt. Bf2 kommer til å leve aktivt helt til COD4 slippes for fullt. Slik virker det ihvertfall ettersom "alle" klaner jeg har spurt vil gå for bf2 inntil cod4 er ute. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 2142 blir 5on5 regner jeg med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg