Vibe89 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Så jeg har planer om å formatere C der jeg har Windows XP, på I har jeg vista. Bruker dualboot, men nå som jeg skal formatere C så ødelegger ikke dual booten noe? Den skal normalt bare boote direkte til vista da I guess? Er litt usikker på dette, så tenkte jeg bare skulle spørre. Alt kan skje xD -Takker Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Så jeg har planer om å formatere C der jeg har Windows XP, på I har jeg vista.Bruker dualboot, men nå som jeg skal formatere C så ødelegger ikke dual booten noe? Den skal normalt bare boote direkte til vista da I guess? Er litt usikker på dette, så tenkte jeg bare skulle spørre. Alt kan skje xD -Takker 8274917[/snapback] Ta en titt i boot.ini filen din. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvis C:\ er din system disk med Windows i, så er den samtidig system partisjon for Vista, hvis Vista er i en I:\ partisjon, på samme disk. Så å slette C:\ vil betyr ......ja hva tror du? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 du kan jo bare "simulere" hva som skjer ved å koble av c disken helt og sette biosen til å boote fra disken du har vista på. Lenke til kommentar
Vibe89 Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Hvis C:\ er din system disk med Windows i, så er den samtidig system partisjon for Vista, hvis Vista er i en I:\ partisjon, på samme disk. Så å slette C:\ vil betyr ......ja hva tror du? 8275670[/snapback] Windows XP ligger på en egen HD, samme gjør Vista Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 tråden er foresten plasert feil. maskinen din tipper jeg funker helt fint. og emnetittel skal gi så mye info som mulig om hva tråden handler om. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvis C:\ er din system disk med Windows i, så er den samtidig system partisjon for Vista, hvis Vista er i en I:\ partisjon, på samme disk. Så å slette C:\ vil betyr ......ja hva tror du? 8275670[/snapback] Windows XP ligger på en egen HD, samme gjør Vista 8275765[/snapback] Bruker du Bios da for å få det du kaller dualboot? Dvs. skifte harddisk boot priority? Har du 2 individuelle system partisjoner? Hvis ikke, så gjelder uansett det som blir nevnt her, men ikke hvis din system disk er den I: da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå