Gå til innhold

Deadwood kansellert? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde i alle fall ikke gjort meg noe om de la ned hele Deadwood. Slutten på tredjesesongen tok effektivt livet av all min entusiasme for den serien.

8276113[/snapback]

Personlig synest jeg Deadwood er en av de beste tv-seriene som er laget noen sinne, men jeg skal si meg enig i at det var en av de kjipeste sesongavslutningene jeg har sett...

Har googlet litt og funnet ut at sesong 3 av Deadwood var den siste :( , MEN pga press fra fansen har HBO gått med på å lage to to-timers filmer som skal utspille seg over to dager for å avslutte det hele på en litt mer ordentlig måte. Innspillingen skal etter planen begynne i juni/juli i år dersom alt går etter planen. Gleder meg :dribble:

Lenke til kommentar
Personlig synest jeg Deadwood er en av de beste tv-seriene som er laget noen sinne, men jeg skal si meg enig i at det var en av de kjipeste sesongavslutningene jeg har sett...

8276210[/snapback]

Jeg likte også serien godt; en av de beste jeg har sett. Akkurat derfor var det utrolig skuffende at de ødela hele serien med den mest elendige sesongavslutningen gjennom tidene. Den siste episoden var så ubeskrivelig kjip at det ikke ville virke det minste unaturlig om de satte en endelig strek over hele serien med én eneste episode på en halvtime hvor hele Deadwood begikk kollektivt selvmord. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...