1915 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 jeg har en Sata 2 disk liggende. helt iorden. så lurer jeg på om det er mulkig å få kjøpt eksternt kabinett til den? det er den SATA 2 disk. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 jeg har en Sata 2 disk liggende. helt iorden. så lurer jeg på om det er mulkig å få kjøpt eksternt kabinett til den? det er den SATA 2 disk. 8274659[/snapback] SATA har en teoretisk overføringshastighet på 150Mbits/s SATA2 har en teoretisk overføringshastighet på 300Mbits/s Tenker du da at du mister noe av overføringen om du bruker et vanlig IDE/SATA kabinett? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 jeg har en Sata 2 disk liggende. helt iorden. så lurer jeg på om det er mulkig å få kjøpt eksternt kabinett til den? det er den SATA 2 disk. 8274659[/snapback] SATA har en teoretisk overføringshastighet på 150Mbits/s SATA2 har en teoretisk overføringshastighet på 300Mbits/s Tenker du da at du mister noe av overføringen om du bruker et vanlig IDE/SATA kabinett? 8275690[/snapback] jeg driter i farten. jeg vil ha et HDDkabinnett som jeg kan putte HDD'n inni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå