Dødskalkunen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Skal lage en film der vi skal ha mangen kampscener med sverd. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe billige sverd? Trenger ikke å være noe detaljerte sverd. Takk for svar. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Skal lage en film der vi skal ha mangen kampscener med sverd. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe billige sverd? Trenger ikke å være noe detaljerte sverd. Takk for svar. 8274616[/snapback] Hadde vært greit å vite hva slags sverd. Men du finner mye bra og billig på ebay. Man trenger heller ikke tillatelse eller noe slikt for å importere sverd til Norge. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Vær oppmerksom på at skikkelige sverd som regel koster absurde mengder penger. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Da jeg var i Hellas kom jeg over flere middelalderske kampbutikker, hvor de solgte sverd, ridderrustinger, armbrøst, eikelangbuer, spyd og alt mulig. Jeg fant vel klingen til Aragorn, den kostet vel 30000kr eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 På Pentagon i Oslo selger de sverd, veldig variert pris der så vidt jeg husker. Aner ikke hva en klinge er, men sverdet til Aragorn koster 1800kr der. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kjøpte samurai sverd i den lokale sjappa . De hadde tatt inn endel billige utgaver av samurai våpen Dagger Korte Sverd Lange Sverd Kjøpte det lengste for 349 kroner med slire. Men fant fort ut hvor dårlig det var . Så passet best på veggen Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Lekebutikken er alltid en sikker vinner. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Lekebutikken er alltid en sikker vinner. 8275307[/snapback] Jeg har et sånt piratsverd nede (kjøpt i lekebutikk såklart) som har brukket, men superlim ordner biffen. Garantert suksess på de syv hav. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Polen hvis stål. Eller så kan dere lage dem selv av tre eller plast, da kanskje ikke dere dør heller. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 kan låne kata og samurai sverdet mitt.. som ligger til pynt et eller annet sted.. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 kan låne katana og samurai sverdet mitt.. som ligger til pynt et eller annet sted.. 8320482[/snapback] Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Er egentlig det samme hva slags sverd det er. Har ikke bestemt oss helt enda, men tror ikke vi skal ha noe ninja-samurai sverd. Helst noe fra rundt middelalderen eller vikingtiden. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvis de fremdeles har Viking-land på tusenfryd kan man få kjøpt jernsverd der for 150 eller noe. Ta en tur dit, ha det moro samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå