Løve Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg synes det er en god idee å kjøpe noe for så å prøve å smugle det med til Norge. Tror nok du lærer en lekse da. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Tviler på at noen på min alder er villige til å drepe deg. Men jeg misliker folk som deg, selv. Yngre mennesker som viser finger på faen, tar jeg gratis. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Pepperspray er god beskyttelse! For tak i det på clas Ohlson Eller var det biltema 8276125[/snapback] Du får taki kniv og øks der også, men er ikke lov å gå på gaten med (pepperspray) ... Eller var det i bruk? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Herregud, svar nå på hva gutten spør om da! balltre: Privatperson som selger Sport-butikken Sport-butikken (treverk) Ellers får du mange varianter på QXL og andre auksjonsider. Angående slåhansker fant jeg bare et par på ebay. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 takk takk. tenker jeg kjøper bballtre, Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 hvet det. er også våpen intersert så skulle hatt det som pynt. var tilfelle noen bare kom og banka meg orentlig det hadde vært litt kjekt med balltre hjemme 8276081[/snapback] Fordi 50-cent og folka rapper om slikt betyr ikke det at du bor i Detroit ghettoen vettu gutten min... At en gjeng på 715 åringer hadde drept deg tviler jeg sterkt på :!: Du hadde nok kommet unna med noen blåmerker. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 hvet det. er også våpen intersert så skulle hatt det som pynt. var tilfelle noen bare kom og banka meg orentlig det hadde vært litt kjekt med balltre hjemme 8276081[/snapback] Fordi 50-cent og folka rapper om slikt betyr ikke det at du bor i Detroit ghettoen vettu gutten min... At en gjeng på 715 åringer hadde drept deg tviler jeg sterkt på :!: Du hadde nok kommet unna med noen blåmerker. 8276648[/snapback] må jo overdrive litt da. de hadde bare slått meg og døpt meg i snøen og sånt så. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 takk takk. tenker jeg kjøper bballtre, 8276415[/snapback] Balltre kan du jo lage selv. Da har du mye større frihet og. Slenge på en spiker her og der for ekstra damage osv. Ikke at jeg anbefaler det, men. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 takk takk. tenker jeg kjøper bballtre, 8276415[/snapback] Balltre kan du jo lage selv. Da har du mye større frihet og. Slenge på en spiker her og der for ekstra damage osv. Ikke at jeg anbefaler det, men. 8276723[/snapback] hele poenget mitt er ikke og skade, er 99% på og spille baseball, og hvis jeg får bank av mange og eldre så har jeg sjans Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 hele poenget mitt er ikke og skade, er 99% på og spille baseball, og hvis jeg får bank av mange og eldre så har jeg sjans 8276745[/snapback] Høres ut som det er mindre enn 99% for å spille baseball. Har du den innstillingen der så får du garantert bank. Høres ut som du er inne i et hardt miljø? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Herregud, svar nå på hva gutten spør om da!balltre: Privatperson som selger Sport-butikken Sport-butikken (treverk) Ellers får du mange varianter på QXL og andre auksjonsider. Angående slåhansker fant jeg bare et par på ebay. 8276317[/snapback] Slåsshansker? Det der var "medals & pendants". Improviser! Skal du ha deg en slåsshanske? Finn en Mercedes bil, brekk av stjernen og slå deg løs. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Herregud, svar nå på hva gutten spør om da!balltre: Privatperson som selger Sport-butikken Sport-butikken (treverk) Ellers får du mange varianter på QXL og andre auksjonsider. Angående slåhansker fant jeg bare et par på ebay. 8276317[/snapback] Slåsshansker? Det der var "medals & pendants". Improviser! Skal du ha deg en slåsshanske? Finn en Mercedes bil, brekk av stjernen og slå deg løs. 8276840[/snapback] haha. ja vel drit i det da tenk mere på balltre. sommeren min består av baseball og slåball osv. også fotball. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 takk takk. tenker jeg kjøper bballtre, 8276415[/snapback] Balltre kan du jo lage selv. Da har du mye større frihet og. Slenge på en spiker her og der for ekstra damage osv. Ikke at jeg anbefaler det, men. 8276723[/snapback] hele poenget mitt er ikke og skade, er 99% på og spille baseball, og hvis jeg får bank av mange og eldre så har jeg sjans 8276745[/snapback] Du tror ikke de også kommer til å komme med våpen neste gang da? Hvor stor sjangs har du da? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Trenger ikke våpen eller noe balltre for å sloss. Bare å flekke opp di kalossene du har nedi lommen og bruke dem det. Gjør nok skade dem 10zz Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Dra til Ukrainia og snakk med noen eks-sovjet generaler, de bør kunne fikse deg noen kalashnikover....... Men du er jo 10 år da, så hva skal du egentlig med våpen? Du burde være mer på skolen i stedet. Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Slåsshanske, springkniv, batanga, sprettert ol. er forbudt i norge. Får nok tak i det i utlandet, men ikke sikkert du får det inn i norge uten problemer. Hvis du vil ha balltre, fåes det nok i en sportsbutikk. Skal du bruke balltre som forsvarsvåpen, så for guds skyld ikke slå hodet til noen! Det vil gjøre deg til drapsmann... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 De har balltre og våpen på XXL(sportsbutikken) kjøpte balltre der for et år siden. Litt flaut og kjøpe egentlig, folk glor! De har bra utvalg da. jeg endte opp med treballtre Mitt står bare og støver ved senga, har sett for mange skrekkfilmer så der blir det stående Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hahaha! Ja, små gutter oppvokst med en familie rundt seg ++ som skal leke G's oppvokst i ghetto'n fortjener å bli jekket ned et par hakk. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Du det er faktisk en grunn for at Gta er 18.. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Du det er faktisk en grunn for at Gta er 18.. 8408155[/snapback] Stoppet ikke meg når GTA 3 og GTA: Vice City kom ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg