willy_seff Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) jeg vurderer og kjøpe Logitech® Z-10 Interactive Speaker System for de er små og kan bytte sanger på et display på den ene høytaleren det jeg lurer på er lydkvalitet og om de er lette og bytte raskt pc med de? Endret 6. mai 2007 av willy_seff Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Om ikke annet så er det hvertfall stilig design på de. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det er et par brukeromtaler ved Komplett. De ser rålekre ut..! Og så stilig å kunne vise f.eks. en analog klokke på en av de skjermene, og bruke de til media generelt. Jeg likte også veldig godt denne kommentaren: Med tilleggsprogram kan displayet vise hva som helst, f.eks. CPU hastighet, system temperatur etc. Kan ikke egentlig huske sist et Logitech produkt skuffet meg annet enn en mus som overhodet ikke passet hånden min (var min egen feil, som ikke prøvde den før jeg kjøpte). Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 etter at Sundiver svarte ble jeg overbevist og kjøpte de med en gang TAKK Sundiver . Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Bare hyggelig Ikke ta det jeg sier som en garanti, dog, jeg bare gjengir det jeg har lest andre steder. Jeg står fast ved at Logitech aldri har skuffet meg kvalitetsmessig. De leverer alltid gode produkter til prisen, og disse høyttalerne har jeg lyst på selv (har et par lyttemonitorer som ikke er egnet for spilling og vanlig bruk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå