PsychoDevil98 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei Jeg har en stund opplevd at jeg ikke kan spille av filmer på f.eks. VG-nett. Når jeg åpner filmen jeg vil se, kommer det etter en stund opp meldingen "ready". Har forsøkt å laste ned nyere versjoner, samt å innstallere den versjonen av wmp som jeg hadde i utgansgpunktet. Kan noen hjelpe meg med dette irriterende problemet? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei Jeg har en stund opplevd at jeg ikke kan spille av filmer på f.eks. VG-nett. Når jeg åpner filmen jeg vil se, kommer det etter en stund opp meldingen "ready". Har forsøkt å laste ned nyere versjoner, samt å innstallere den versjonen av wmp som jeg hadde i utgansgpunktet. Kan noen hjelpe meg med dette irriterende problemet? 8274375[/snapback] Gjelder dette bare VG eller er det Youtube etc og? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Det gjelder der windows media player bli brukt for å vise frem videoer. Uansett, har løst problemet. Jeg slettet xp-profilen, for deretter å lage en ny en. Litt tungvint måte å gjøre det på, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå