John-Abruzzi Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 hvordan skifte jeg gassveieren til rieju rr. evt noe tegning av det Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 tegning av det ? jeg er usikker, men er det en diger klump til gasshåndtak i fronten av gassen du holder på ? Jeg har nemlig en MRX, og da må man kjøpe spesial wire til akkurat den sykkelen, går ikke å ta det fra en annen sykkel liksom. Iallefall, ta av tanken og salen, skru av toppen av forgasseren , der gasswiren går nedi, dra ut det som er der ( etter å ha skrudd av skruen i toppen på gasseren der wiren går nedi, så er det bare til å dra i gasswiren så alt kommer ut ) Når du drar i wiren da vil du se et gass stempel. En sylinderformet blank metall klump. Denne tar du ut, ta ut wiren av den, sett alt på plass slik det var å tut og kjør. er for det meste å bare til å bruke litt logikk. Lykke til ! er det noe som helst, skriv eller send PM Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 hvordan skifte jeg gassveieren til rieju rr. evt noe tegning av det 8274369[/snapback] hmm.. vi får vel bare prøve daffylaffy Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 hvordan skifte jeg gassveieren til rieju rr. evt noe tegning av det 8274369[/snapback] hmm.. vi får vel bare prøve daffylaffy 8274461[/snapback] hehe, av en eller annen grunn tviler jeg litt på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå