TST Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Slik blir kameraføringen i Wii-versjonen. Se videoen Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Stemmer det at dette kun er en remake av et GameCube-spill? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hva skjer med at jeg bare får lyd og ikke bilde da? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er en nyversjon av et spill som kom ut på GameCube, PS2 og Xbox i 2005, ja. Hvor mye de har gjort med spillet siden den gang gjenstår å se. snoemann: Hvilken nettleser og flash-utgave har du? Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Huff, hvorfor har de brukt akkurat samme stedene som Two Thrones? Kjente igjen alle stedene i videoen fra PC-versjonen av Two Thrones. Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Hva skjer med at jeg bare får lyd og ikke bilde da? 8277134[/snapback] Samme får jeg. Så en video, alle andre etterpå blir bare hvite. IE7, Flash 9. Endret 1. april 2007 av SunKing Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ser ikke en dritt jeg, bare et hvitt bilde. Opera og Macromedia Flash player innstallert. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Synes dette så helt håpløst ut. Hvorfor skal man dille med så mye kontrollere ? Wii var interessant de første minuttene men dette blir bare plagsomt. Vil heller sitte med en gamepad enn to håndkontrollere i luften. Kommer til å bli maks sliten etterhvert. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Vi er klar over problemet med hvitt bilde som enkelte opplever, og tror vi skal klare å fikse det i løpet av morgendagen. Inntil videre kan dere forsøke å slette cachen mellom hver video. Beklager. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Trenger jo ikke å sitte med wiimoten og nunchucken oppe i lufta til enhver tid heller da. Tyder på at du ikke vet hva du snakker om Avean. Man kan godt holde begge godt planta i fanget om nerdemusklene ikke er av de mest utholdene Jeg synes det så ganske kult ut jeg, men dette spillet har jeg allerede spilt, så jeg gidder ikke kjøpe en remake bare fordi det er til Wii. Endret 1. april 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kontrollerne styres i luftlinje ergo det går ikke. Blir på det samme med PS3 kontrolleren også. Kan enable Sixaxis om jeg vil men synes det er best med analog styring. Wii gjorde en tabbe der gitt. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kontrollerne styres i luftlinje ergo det går ikke. Link til dette? Jeg kan ikke se noe annen grunn til at personen i videoen holdt kontrollene sånn som han gjorde enn for å vise hvordan bevegelser man kunne bruke... han bare flippet wiimoten til sidene for å snu kameraet, og de bevegelsene kan man godt klare uten å sikte på skjermen. Wii gjorde en tabbe der gitt. 8288694[/snapback] Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Synes dette så helt håpløst ut. Det er vel fordi du er en stor fan av Sony, og veldig anti alt annet. Morsomt at du kan fortelle oss hvor dårlig det er før du engang har prøvd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg