Kalamdrar Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Var ute i containeren for å lete litt etter ting jeg kunne ta med meg hjem, hvis noen kunne tatt 1 minutt for å sjekke åssen type ram dette er, så hadde jeg satt veldig stor pris på om noen kunne gitt meg en kort forklaring på hva batteriet skal være godt for? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Var ute i containeren for å lete litt etter ting jeg kunne ta med meg hjem, hvis noen kunne tatt 1 minutt for å sjekke åssen type ram dette er, så hadde jeg satt veldig stor pris på om noen kunne gitt meg en kort forklaring på hva batteriet skal være godt for? 8273956[/snapback] TBBU - Transportable Battery Backup Unit. elogic-Raidcontroller Brukes til store filservere der strømmen kan gå. Rett og slett en SD-Rambrikke med batteri til store servere med RaidController. Svarte dette på spørsmålet ditt? Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Hei DemoniZer, takker så mye for kjapt svar;) Ja du svarte på spørsmålet mitt! hehe Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Var ute i containeren for å lete litt etter ting What?? Roter du virkelig oppi containere? Er du en boms eller er du 8-10år gammel? Sånt gjorde jeg også..men da var jeg 7-8 år gammel Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Haha Scortech! Er nok ikke en bommis, dette er container for elektrisk avfall, laptops, pcr, ram brikker og lcd/crt skjermer osv. Hvis du leser gjennom den store søppeltråden eller hva den nå heter, så skal du se at jeg ikke er alene om å gå gjennom disse en gang i uka =) Takker for svar fordet altså Scortech;) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Ah..Da er du unnskyldt...hehe..Da ville nok ikke jeg heller ha klart å styre meg.hehe Jeg pleier å rote i tingene til sjefen min jeg..med tillatelse selvsagt.hehe Endret 30. mars 2007 av Scortech Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ah..Da er du unnskyldt...hehe..Da ville nok ikke jeg heller ha klart å styre meg.hehe Jeg pleier å rote i tingene til sjefen min jeg..med tillatelse selvsagt.hehe 8274466[/snapback] Fant en 400 GB disk en gang. Er vel et av de bedre funnene mine.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei DemoniZer, takker så mye for kjapt svar;) Ja du svarte på spørsmålet mitt! hehe 8274064[/snapback] Bare hyggelig det vet du, bare å spørre om det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå