Paulex Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Når jeg starter mp3 spillern står det "Recovery mode v. 1.0.0.0 Og jeg får opp en meny med ulike ting jeg kan stille på: -Connect to pc. -Format all. -Delete firmware. -Reboot. -Clean up. Når jeg kobler den til PC, formaterer den mauelt og legger inn sanger som før. Alt virker, men FORTSATT kommer denne "recovery system" dritten opp hver gang jeg starter. Har 1 time buss til jobben hver dag så please hjelp Endret 30. mars 2007 av Paulex Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Når jeg starter mp3 spillern står det "Recovery mode v. 1.0.0.0Og jeg får opp en meny med ulike ting jeg kan stille på: -Connect to pc. -Format all. -Delete firmware. -Reboot. -Clean up. Når jeg kobler den til PC, formaterer den mauelt og legger inn sanger som før. Alt virker, men FORTSATT kommer denne "recovery system" dritten opp hver gang jeg starter. Har 1 time buss til jobben hver dag så please hjelp 8273876[/snapback] Koble den til maskinen, resintaller firmware, formater den, så reboot, da skal den si "no music" og da fungerer den. EDIT: Husk å ha firmware klart, og at det er riktig firmware Endret 30. mars 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Finner ikke riktig firmware noe sted på internett. Ikke følgte det med noen CD såvidt jeg husker heller Eneste "firmware" jeg fant på internett var: Creative MuVo2 FM MP3 Player Firmware 1.00.02 Windows 98SE/ME/2000/XP Den matcher min MP3 spiller, men dataen ber meg fortsatt koble til MP3 spillern til UBS porten. Men jeg får opp MuVo på "min datamaskin", og jeg kann legge inn sanger og musikk, men recovery mode er fortsatt på. Og på skjermen på MP3 spillern er det bilde av mp3---->Ubs--->data tilkobling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå