willy_seff Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) jeg har en shuttle med integrett lydkort i Hovedkortet, jeg har ikke lyd på pc'n for de jeg ikke har funet driveren til til hovedkorte men jeg husker ikke hva det heter og pc'n er låst så jeg får ikke opnet den får og se hva det heter. hvor er det jeg finner alle navn på hovedkortet eller eventuelt finner driveren til lyden. HJELP jeg trenger det kjapp tilbakemelding Endret 30. mars 2007 av willy_seff Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har du skjekket cd'n med drivere til hovedkortet? Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Du kan bruke EVEREST Free Edition 2.20 eller SIW. Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 jeg har ikke cd eller noe jeg må finne ut via information på pc'n men hvor dan jeg mener det går an med og se START, MIN DATAMASKIN, EGENSKAPER. MASKINVARE. ENHETSBEHANDLING. men ikke hvor det står idere der. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 jeg har ikke cd eller noe jeg må finne ut via information på pc'n men hvor dan jeg mener det går an med og se START, MIN DATAMASKIN, EGENSKAPER. MASKINVARE. ENHETSBEHANDLING. men ikke hvor det står idere der. 8274567[/snapback] Nei det står ikke i enhetsbehandlig. Gjør som han over sier; hent ned Everest. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Du kan laste ned PC wizard som gir info om all hardware'n du har på pc i tilleg til å kunne benchmarke dem. Pc wizard Endret 3. april 2007 av Panny60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå