Joachim_F Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 505 Games har fortalt at matlagingsspillet Cooking Mama kommer til Wii i mai. Les mer Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det der ser jo kjempekult ut! Jeg elsker Pizza Tycoon, Pizza Syndicate og Pizza Connection, så kunne nok kjøpt Wii pga dette spillet Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Uhm. Dette spillet er da vitterlig allerede ute. http://www.gamespot.com/wii/action/cooking...koff/index.html Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Uhm. Dette spillet er da vitterlig allerede ute. http://www.gamespot.com/wii/action/cooking...koff/index.html 8278186[/snapback] Bare I USA, sånn som mange andre Wii spill kommer spillene veldig sent til Europa. Cooking Mama ser ut som et morsomt spill, og jeg likte den til DS, men jeg vil ikke kjøpe den til fullpris. Om jeg kan finnes den for under 300 kr, så hadde jeg kjøpt den Men når kommer Trauma Center ... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har dessverre en tendens til å ta et halvt års tid fra Nintendo-spill dukker opp i USA til vi får dem her. Det er bare en ting å gjøre med det: Importer, importer og importer. Tror ikke situasjonen blir bedre før de europeiske distributørene blir lei av privatimporten. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Problemet da selvsagt er at det ikke er noe vits i å importere Wii spill med mindre du allerede har en importert Wii ... så intill det kommer et alternativ som lar meg spille import spill på Euro-Wiien min så er eneste alternativet å vente. Men dette er vel ikke et spill jeg har tenkt å kjøpe alikevel Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Sant, men nå tenkte jeg Nintendo generelt. DS-spill er det jo bare å importere. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Spillet kommer tidlig i Mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg