esoteric Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fikk 16k Er glad så lenge jeg slipper betaler noe Tror det blir betalt ut i uke 26. Altså i perioden 23 juni til 29 juni. Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 - 1 200 kr. Som planlagt egentlig. Kanskje litt for mye men jeg sikter på å havne på 0 i skatteoppgjøret. Sånn at jeg kan spare mer penger i fond, eller bank å få bedre rente enn det staten gir meg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 +35,000kr Man må bare elske økonomiske smutthull Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Skattehull - Det er godt noen tror de er heldige. Endret 13. april 2020 av ugotabanana Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ikke skattehull. Smutthull, mao hvordan man fører inntekt på papiret iforhold til det man har uten at det er ulovlig Grå er en fin farge Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) AllFather said: Ikke skattehull. Smutthull, mao hvordan man fører inntekt på papiret iforhold til det man har uten at det er ulovlig Grå er en fin farge Ja til flat skatt! Endret 13. april 2020 av ugotabanana Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Skulle ønske skatten hadde vært her NÅ! Savner mer penger Men desto bedre blir det og få dem Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er det bare jeg som synes det er trist når jeg leser om snyltere her som attpåtil skryter av kjeltringstrekene sine? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Mythos said: Er det bare jeg som synes det er trist når jeg leser om snyltere her som attpåtil skryter av kjeltringstrekene sine? edited. Endret 13. april 2020 av ugotabanana Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen som har fått sånn tekst melding eller et brev som bekrefter utbetalingen ennå? Mener jeg har hørt at noen har fått det ... Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tror de fleste har fått dette brevet eller sms meldingen nå. ca 2 uker siden jeg fikk det hvertfall Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hm. Hvorfor har ikke jeg fått det tro.. Drar på ferier snart og har regnet med de pengene i budsjettet mitt Hehe... så jeg får et lite problem om jeg ikke får de betalt ut når jeg skal. Noe sted man kan sjekke/få bekreftet at jeg faktisk får disse pengene nå? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 I see . Jeg regner med det er noen som har begynt og fått de pengene nå. Er du heldig får du dem i dag . men det er gjerne neste uke alt skjer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg fikk patetiske 169 kr igjen..yay..feire med en sixpack lizzm. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du får nyte six packen for alt den er Bytex Jeg har sikkert ringt kontofonen 40 ganger på 2 uker Selv om jeg vet det ikke har kommet inn Artig adferd sjø Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nja, jeg greier meg vel..fikk 36000 i feriepenger også kommer det inn 20 lapper til på fredag i lønn for juni. Men da er det ikke lønnsutbetaling før 28. august igjen. Burde vel holde. Drar hjem til foreldre 2 uker av ferien så jeg bruker ikke så mye cash da. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 For meg er det ikke noe mål å få penger igjen på skatten. I år vet jeg at jeg betaler for lite skatt, og kommer til å få en baksmell neste år. Det er forsåvidt helt greit så lenge jeg vet om det, og ikke bruker opp pengene. De har jeg i fond og konto med bedre rente enn jeg får om jeg betaler dem på forskudd til futen. Om jeg betaler inn restskatten på våren engang slipper jeg tilogmed å betale renter. Økonomisk sett er det en fordel med for lavt forskuddstrekk. Nå fikk jeg igjen litt over 11 tusen. Det tyder på at jeg bomma grovt med skattekortet, så nå betaler jeg omtrent 3 tusen mindre pr. måned i forskuddstrekk. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noe sted man kan sjekke/få bekreftet at jeg faktisk får disse pengene nå? Logg inn på altinn.no for å se nøyaktig hva du får. Jeg fant ingenting om når det utbetales, men tror det er rett rundt svingen. Ikke hørt om noen som har fått noe enda... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du får pengene sånn omtrent 25. juni. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tja , spørs hvordan du tolker skatteetaten.no sine datoer jeg kan finne hele 3 stykker mellom 20 - 25 juni den 23 juni den 25 juni Så hva de egentlig mener , er det ingen som vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå