Kakofoni Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Verdens beste (og enkleste) dessert: Du trenger: En bolle Melkesjokolade etter behov Appelsiner etter behov Kutt opp melkesjokoladen i små biter og legg dem opp i bollen. Ta av appelsinskallet på appelsinene og putt nedi. Deretter kan du gjerne mose dem, og du kan tilsette vann om du vil. Legg bollen på bordet. Nå har du servert en god og fullverdig dessert for hele familien! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg takler rett å slett ingen andre en Vanlig. Crisp å Appelsin blir jeg syk av. Kvalmende dritt! Se bare på lista jeg fant nåværende å framtidlige Nugattismaker: Nugatti Vanlig Nugatti Crisp Nugatti Appelsinsmak Nugatti Transmak Nugatti Hot Tabasco Nugatti Pampers Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg takler rett å slett ingen andre en Vanlig. Crisp å Appelsin blir jeg syk av. Kvalmende dritt! Se bare på lista jeg fant nåværende å framtidlige Nugattismaker: Nugatti Vanlig Nugatti Crisp Nugatti Appelsinsmak Nugatti Transmak Nugatti Hot Tabasco Nugatti Pampers 8391384[/snapback] Hvor er Nugatti Max? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Nugatti med mindre sukker, jeg liker den og crisp. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nugatti Pampers 8391384[/snapback] Pampers? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Sjokoladepålegg med bleiesmak. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Sjokoladepålegg med bleiesmak. 8393293[/snapback] Ewww. Nugatti Hot Tabasco har jeg trua på! Lenke til kommentar
Anira Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg liker appelsinsjokolade, men har ikke smakt denne nugattien. Nå spiser jeg veldig sjeldent nugatti uansett, men fikk lyst til å prøve og se om den er ekkel eller bare god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå