Gå til innhold

Nugatti med appelsinsmak!

Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg som vanlig nugatti og slikt, i dag lagde jeg meg ei skive med nugatti, og så merket jeg at jeg ved uhell kjøpte Nugatti med appelsinsmak!

Jeg har alltid elsket sjokoladen som var formet som en appelsin, og den smakte helt lik ut! Namm! :dribble:

Noen som har prøvd nugattien?

Info

Ble kvalm etter ei skive, men den skiva var god :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne må prøves, men har et spørsmål til trådstarter, hvordan kan du ved et uhell kjøpe feil type Nugatti når så og si hele boksen er farget som et appelsinskall.

8277033[/snapback]

Trodde det bare var noe kampansjesaker som pleier å være på produkter, reklame osv. Ser ikke så nøye på nugattien, tipper nugatti pleier å være nugatti...

Angrer svært at jeg kjøpte en boks med dette, fy faen... Blir bare kvalm nå etter å ha spist den første brødskiva. En positiv ting er at jeg slutter å spise nugatti, eller hvertfall til jeg kjøper en ny boks.

Ta deg en bit av en melkesjokolade, en apelsin og litt brød så finner du ut hva den smaker. Godt første gang men fy så stygt etterpå.

Lenke til kommentar
Jeg vil fraråde alle å kjøpe en slik boks! Jeg klarte bare å presse i meg en hel skive... resten havnet i søpla! Det var rett og slett JÆVLIG!

Kjøp heller en vanlig nugatti, og legg på en appelsinskive/båt

8298602[/snapback]

Det positive med det er at jeg ikke spiser nugatti nå :o har enda en boks igjen, og kan ikke kaste "mat".

Lenke til kommentar
Det høres helt forferdelig ut.  :ermm:

Men ikke liker jeg appelsisjokolade, så det blir vel neppe en slager hos meg.

8298604[/snapback]

Enig med deg! Første jeg tenkte når jeg leste overskrifta var: ÆSJ!!

Men jeg må vel smake det før jeg uttaler meg om det, skal skrive det på handlelista ...

Endret av moone
Lenke til kommentar

Men jeg må vel smake det før jeg uttaler meg om det, skal skrive det på handlelista ...

8306841[/snapback]

Jeg anbefaler deg å spare pengene... jeg har prøvd den, og den var ikke mye å skryte av.

Lenke til kommentar

8306841[/snapback]

Jeg anbefaler deg å spare pengene... jeg har prøvd den, og den var ikke mye å skryte av.

8307239[/snapback]

Jeg skrev det på handlelista til mamma, da slipper jeg å bruke penger på slikt, haha :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...