TettSpaden Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hei jeg har ett MSI Geforce4 TI4600 kort, kjøpte kortet som bulk, tenkte jeg skulle bruke tv-utgangen og skulle koble til min s-vhs kabel, men da ser jeg at kabelen ikke passer. jeg undersøker litt på nettet og ser at det skal være en slags adapter bak der. er det noen som vet hva denne adapteren heter? er det sånn på alle kort? noen som vet hvor den er å få kjøpt? takker for svar :smile: Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 kortet har en VIVO (Video in Video Out) kontakt bakpå, samme som mitt msi ti4200, du trenger en kabel (splitter) som deler seg i en composite utgang og en S-video out utgang. Jeg vet ikke hvor man kan kjøpe en sånn, men i mitt tilfelle fulgte den med skjermkortet Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 prøv produsentens hjemmeside :smile: eller se igjennom noen av de norske web-shoppene aner forøvrig ikke hva slags dingsboms du snakker om :smile: Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 ok takker for svar ser ikke ut til at den vivo dingsen er å få kjøpt løst, egentlig så er jeg kun avhengig av å kunne bruke s-vhs kabelen min der, noen som vet om det finnes noen enkle overganger eller ett eller annet jeg kun plugge inn der istedet for den orginale dingsen? Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 kanskje en eller annen hifi-sjappe kan hjelpe deg? eventuelt bonus/expert elkjøp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå