ssswopp Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvor får jeg kjøpt det? Og hvordan er de gamle gode sierraene å trimme? (ca. 86mod) Og hvordan er de å kjøre? Mulig jeg skaffer meg bil til våren. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvor får jeg kjøpt det? Og hvordan er de gamle gode sierraene å trimme? (ca. 86mod) Og hvordan er de å kjøre? Mulig jeg skaffer meg bil til våren. 8273562[/snapback] Søkte litt på google og fant dette: http://www.ragingspeed.co.uk/catalog/produ...products_id=725 http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/Ford_Si..._rs500_pre.html http://www.ramsport.com/ws_varer.aspx?KatID=119 Fant dessverre ingen norske sider Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Takker Var vel litt kjapp med googelen da. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Komplett sett brukt, ligger på ca 10k, så som du skjønner, det koster endel Når det gjelder trim, så er det mye du kan gjøre... Er det forgasser bil, så kan du bytte til dobble 40/45 gassere, trimkam, høvle topp, grenrør, eksos, og luftfilter, da klarer du kanskje 140hk... Men da er du fort oppe i 10.000kr Er det en is motor, så kan du montere turbo på en enkel måte, og få ca samme effekt (140hk) uten mye modifisering... Skal du ha noe som holder litt, så koster det fort 10-15.000 Så mitt tips blir da å finne en rimelig cosworth i tyskland eller noe Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Takker Var vel litt kjapp med googelen da. 8275899[/snapback] Jepp... :!: hadde lite tid! :!: Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Så mitt tips blir da å finne en rimelig cosworth i tyskland eller noe 8280100[/snapback] Ja, hadde jeg bare hatt penger så Er sikkert litt dyr forsikring, om jeg skal ha en cosworth som førstebil liksom Selv om det hadde vært en drøm da Men om jeg kjøper en ikke-cosworth, og fikler litt med den etter vært som jeg får penger, slipper jeg å skylde familie/bank flere lapper som kunne godt til bensin. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Er det førstegangsbil det er snakk om ja... GLEM cosworth da, og kjøp en vanlig sierra, den går godt nok i massevis for deg, og så kan du som du sier fikle litt med den, det høres fornuftig ut... Du kommer sikkert til å kjøre det i filler uansett, så kjøp noe billig i første omgang, og jobb deg oppover i takt med fornuften din Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Er det førstegangsbil det er snakk om ja... GLEM cosworth da, og kjøp en vanlig sierra, den går godt nok i massevis for deg, og så kan du som du sier fikle litt med den, det høres fornuftig ut... Du kommer sikkert til å kjøre det i filler uansett, så kjøp noe billig i første omgang, og jobb deg oppover i takt med fornuften din 8283752[/snapback] Ja det var det jeg tenkte jeg og Takker for svar! Lenke til kommentar
FunkyHunk Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 du kan oxo høre på ford motorsport club norway sitt forum oxo, de har ofte masse sierra-styling-deler til salgs, og evt. trimme-deler. gjerne heile cossie-motorer osv Link til FMCN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå