pjonka Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei er det noen som vet hvordan jeg finner serial nr på innstallert norton anti vir 2007, kan man finne det brukte sn i programmet?? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Heier det noen som vet hvordan jeg finner serial nr på innstallert norton anti vir 2007, kan man finne det brukte sn i programmet?? 8273539[/snapback] Du vil finne det på CD-Coveret på din KJØPTE versjon Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Minner om punkt 8 (lang versjon) i retningslinjene før eventuelle smartinger kjem med tips dei kjem til å angre på. Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) ->> Du vil finne det på CD-Coveret på din KJØPTE versjon En vist han har lastet den ned? Edit: Lovlig fra Symantec selvsagt. Endret 30. mars 2007 av Jack_The_Bull Lenke til kommentar
pjonka Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Skal bare flytte norton til en ny pc som jeg skal bruke..... Jeg har rotet bort sn, vil bare ha tak i det sn som jeg brukt sist jeg innstalerte programmet. Tenkte at d kanskje var noen plass i selve programmet som man kunne finne d?? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kan ikke tenke meg det ligger i klartekst men du kan jo prøve å søke gjennom de mange hundre strengene i registeret.. Eller kansje sende en mail til support. Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Letteste er vel og sende en mail til dem skulle man tro. Vist du har kjøpt på nettet og lastet ned fikk du ikke muligheten til og laste ned to ganger? Har fått det de siste årene jeg har kjøpt Norton Internet Security og da har jeg lastet ned til begge maskinene mine uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå