Koffert Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Ja, jeg skal begynne på vgs til høsten, og bør nesten få tak i en laptop. Vil helst ikke at den skal overskride 8000 kroner. Skal brukes til en del musikk, bittelitt film, og .. ja. Men jeg har null peiling ang. hardware og slikt, så be gentle, please. Edit: Er det noe tess å bestille fra nett, eller kan det lønne seg å dra til nærmeste Elkjøp/Euronics for å kjøpe? Endret 30. mars 2007 av Koffert Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ja, jeg skal begynne på vgs til høsten, og bør nesten få tak i en laptop. Vil helst ikke at den skal overskride 8000 kroner. Skal brukes til en del musikk, bittelitt film, og .. ja. Men jeg har null peiling ang. hardware og slikt, så be gentle, please. Edit: Er det noe tess å bestille fra nett, eller kan det lønne seg å dra til nærmeste Elkjøp/Euronics for å kjøpe? 8273449[/snapback] Her er en maskin som er kraftig nok til å kjøre det du beskriver. Det er generelt en kontor-pc. Den har en 14" skjerm slik at den blir litt lettere å ta med frem og tilbake fra skolen. Den overskrider ikke 8000. Og kjøpes hos en forhandler nær deg. Cinet SmartBook 945GM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå