Joachim_F Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Paradox vil gi ut Whirlwind of Vietnam i Norge. Her spiller du helikopterpilot i den kontroversielle Vietnam-krigen. Les mer Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Helikopter, og Vietnam. En perfekt kombinasjon. Blir spennende =) Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ja takk Dette kan bli moro... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Huey-helikopter, ja takk! Det finnes ikke noen tøffere kombinasjon enn Vietnam-krigen og Huey-helikoptre. Jeg simpelt hen elsket Battlefield: Vietnam. Å fly rundt med Huey var det beste som noen gang hadde hendt meg, nesten. :!: Håper det kommer en demo så jeg får testet det ut på forhånd. Snorre Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 "Whirlwind of Vietnam", det navnet hørtes litt småharry ut da Lenke til kommentar
koronag Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Fæl grafikk i hvert fall. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Huey-helikopter, ja takk! Det finnes ikke noen tøffere kombinasjon enn Vietnam-krigen og Huey-helikoptre. Jeg simpelt hen elsket Battlefield: Vietnam. Å fly rundt med Huey var det beste som noen gang hadde hendt meg, nesten. :!: Håper det kommer en demo så jeg får testet det ut på forhånd. Snorre 8274202[/snapback] JA! Me love Huey. *Installere BF Vietnam* Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Noen som vet når dette kommer ut i Norge? Det kom ut i USA 10 April. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg