Amored Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Nå viste de trailer av dette spillet på E3 06, så det skulle ta seg ut om det kun er en screensaver Men for all del, hvem vet? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Synes den var god jeg Men jeg så ikke akkurat hva som stod der, da men... Går ut i fra at det stod noe slik som:"Her er Afrika!"...eller no. Virker som om feber og forkjølelse er epidemi nå Har nettopp hatt litt feber selv, nå bare hoster jeg 8275662[/snapback] kanskje det er et forumvirus. For jeg er også ikke helt frisk her jeg sitter. Skulle egentlig vært på jobb, men ble sendt hjem Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 http://media.ps3.ign.com/media/826/826943/vids_1.html Helt til slutt på videoen til venstre der ser vi jo en person som sitter i bilen sin og ser på dyrene. Så det er nok et Safari/fotograf-spill det er snakk om. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kanske Sony lager krypskyttersimulator? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kanske Sony lager krypskyttersimulator? 8276579[/snapback] Går an å jakte lovlig i Afrika også da.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Helt sikkert et realistisk safari-fotograf spill, med foto-oppdrag og sløve hagler i tilfelle angrep av psyko-løver. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hadde vært helt vilt å kunne styre det nesehornet og pløye seg gjennom uskyldige små dyremasser og kverke irriterende safarifotografer! Endret 31. mars 2007 av SkinnyT Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hadde vært helt vilt å kunne styre det nesehornet og pløye seg gjennom uskyldige små dyremasser og kverke irriterende safariforografer! 8282562[/snapback] Det er jeg enig i! :!: Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 kanskje det blir ett spill der en starter som valgfritt dyr, i baby-tilstand(hyenevalp neshornunge osv.) og vokser seg stor og sterk, type Gudfaren dyrespill. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Er da ikke spesielt vanskelig og skjønne at det spillet handler om dyresex Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 og alle vil drite i oppdragene og håpe det er free roam, så de kan vere på utkikk etter dyr med paring på hjernen Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Afrika så greit ut grafisk sett, men før jeg vet noe mer om gameplayet er egentlig spillet uinteressant. Håper vi får vite noe snart, men forestiller meg at det blir avdekket på E3. Det er jo mulig at det er knyttet opp mot Home. Home skal jo ha troferom. Kanskje det er jakttrofeer det er snakk om. I tillegg trenger jo Home karakteren mat. Kanskje man drar til Afrika for å skaffe mat Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Psj.. Hva er det dere tuller med? Afrika er jo helt klart et MMOG! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Er da ikke spesielt vanskelig og skjønne at det spillet handler om dyresex 8282944[/snapback] the first ever beastiality game Vel, da tar sony ivertfall tronen for å tenke nytt. Dog ikke i rett retning. men på en annen side så er det tydelig hva den gnuen tenker på i det bildet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå