Gå til innhold

hvor blir det av Afrika? (PS3)

Bromlexl

Anbefalte innlegg

Etter E3 06 så var det et spørsmål som de fleste som hadde sett Sony sin pressekonferanse satt igjen med. "WHAT THE HELL IS AFRIKA?!"

(det var selvsagt andre sonyrelaterte ting som folk tenkte, men trenger ikke snakke om det IGJEN)

Men nå har det nesten gått et år og vi har ingen ny informasjon om denne potensielle spennende tittelen. Så hva skjer med "afrika"? er det noen som vet noe mer om denne tittelen?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

932983_20060921_screen001.jpg

932983_20060921_screen003.jpg

932983_20061122_screen001.jpg

932983_20060921_screen002.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som synes grafikken er litt "iffy"?  :hmm:

8273603[/snapback]

Se traileren. Langt mer imponerende.

Ikke bekreftet noe som helst om hva man gjør i spillet. Vi vet såpass lite at jeg tipper det ikke slippes før 2008.

Lenke til kommentar
Det går vel under den nye tittelen Home :p

8273444[/snapback]

Hehe, close but noe cigar.. Phil snakket noe om mulighetene for å ha Africa på utsiden av vinduene sine i Home, men du vet =)

Kunne du forklart litt mer om Afrika, er det noe slik som mitt liv som en gnu på savannen eller hva går det ut på ?

8273455[/snapback]

Halve poenget med tråden er jo at vi vet NULL om dette spillet. Ergo kan han ikke på dette tidspunkt si noe som helst.

Dem avslørte vel at en skulle være fotograf, gjorde dem ikke?

8273866[/snapback]

Jeg kan ikke si å ha fått med meg det, noen idé om hvor du har plukket opp dette? Kanskje en liten kildehenvisning?

Lenke til kommentar

jeg håper jeg kan spille som en gigantisk tyranosaurus. For så å frotse litt i den gnuflokken, før jeg tar et sølebad og banger et par flodhester....

Fotografspill høres ikke så utenkelig ut nei. Er jo mange som er interessert i det. Jeg for eks. Så hadde vært gøy det og. Kanskje ikke noe for de hardbarka Gears of War gutta. Men er bra og bare slippe av med noe kos i sofaen og. Og gears er ikke "kos" :p

Lenke til kommentar

Synes den var god jeg :p Men jeg så ikke akkurat hva som stod der, da men... Går ut i fra at det stod noe slik som:"Her er Afrika!"...eller no.

Virker som om feber og forkjølelse er epidemi nå :dontgetit:

Har nettopp hatt litt feber selv, nå bare hoster jeg :cry:

Lenke til kommentar

Kan jo bare ha vært en tech demo, ingen garanti for at det noensinne skulle bli et fullverdig spill.

Eller kan godt være det dukker opp som en skjermsparer på ett punkt. ;)

God bedring Mala + Amored!

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...