Ghost Of Death Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Dama satt å spilte wow igår, så ringte det på døra, hu satte ifra seg datamaskinen av type HP nx6325, og når hun kom tilbake fungerte ikke datamusa. Jeg har nå sjekket datamusa etter feil, og jeg eneste jeg kommer på er at USB portene har dævva. Enhetsbehandling sier at det er en ukjent enhet. Jeg får strøm fra USB'en, men ikke signal for å si det sånn. Jeg har prøvd windowsupdate, nye hovedkortdrivere, osv. Ingenting ser ut til å fungere. Det jeg da lurer på, kan USBportene bare dø av seg selv? Jeg har aldri vært borti noe sånt før. Oh, har også prøvd å gjenopprette windows til den 28, som var dagen før det gikk galt. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Dama satt å spilte wow igår, så ringte det på døra, hu satte ifra seg datamaskinen av type HP nx6325, og når hun kom tilbake fungerte ikke datamusa. Jeg har nå sjekket datamusa etter feil, og jeg eneste jeg kommer på er at USB portene har dævva. Enhetsbehandling sier at det er en ukjent enhet. Jeg får strøm fra USB'en, men ikke signal for å si det sånn. Jeg har prøvd windowsupdate, nye hovedkortdrivere, osv. Ingenting ser ut til å fungere. Det jeg da lurer på, kan USBportene bare dø av seg selv? Jeg har aldri vært borti noe sånt før. Oh, har også prøvd å gjenopprette windows til den 28, som var dagen før det gikk galt. 8273352[/snapback] Har du prøvd å koble andre ting til USB-porten(e)? Har du prøvd en annen mus på maskinen? Har maskinen PS2? Du sier heller ikke hva slags OS du bruker. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 ah, jeg har prøvd både min egen datamus, prøvd en minnepenn, og Ipod. Alle fungerer på min maskin, men ikke på denne. OS er XP home. SP1 og 2 er inne Maskinen har PS2, skal sjekke om denne fungerer, noe jeg tror den gjør, men kjedelig uten USB i det heletatt, ikke sant? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 OK, PS2 inngangen fungerte, men ikke USB. Noen forslag? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Etter å ha søkt i totalt 3 timer på google begynner jeg å bli litt svett, noen som har ideer om hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
Janniz Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Har akkurat det samme problemet her, men det er på en stasjonær PC med Vista Home Premium installert. Har slitt med det i 2 - 3 uker nå, må nok sende den til rep. hvis ingen vet hva som trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå