Gå til innhold

USB porter døde?

Anbefalte innlegg

Dama satt å spilte wow igår, så ringte det på døra, hu satte ifra seg datamaskinen av type HP nx6325, og når hun kom tilbake fungerte ikke datamusa. Jeg har nå sjekket datamusa etter feil, og jeg eneste jeg kommer på er at USB portene har dævva. Enhetsbehandling sier at det er en ukjent enhet. Jeg får strøm fra USB'en, men ikke signal for å si det sånn.

Jeg har prøvd windowsupdate, nye hovedkortdrivere, osv. Ingenting ser ut til å fungere. Det jeg da lurer på, kan USBportene bare dø av seg selv? Jeg har aldri vært borti noe sånt før.

Oh, har også prøvd å gjenopprette windows til den 28, som var dagen før det gikk galt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dama satt å spilte wow igår, så ringte det på døra, hu satte ifra seg datamaskinen av type HP nx6325, og når hun kom tilbake fungerte ikke datamusa. Jeg har nå sjekket datamusa etter feil, og jeg eneste jeg kommer på er at USB portene har dævva. Enhetsbehandling sier at det er en ukjent enhet. Jeg får strøm fra USB'en, men ikke signal for å si det sånn.

Jeg har prøvd windowsupdate, nye hovedkortdrivere, osv. Ingenting ser ut til å fungere. Det jeg da lurer på, kan USBportene bare dø av seg selv? Jeg har aldri vært borti noe sånt før.

Oh, har også prøvd å gjenopprette windows til den 28, som var dagen før det gikk galt.

8273352[/snapback]

Har du prøvd å koble andre ting til USB-porten(e)?

Har du prøvd en annen mus på maskinen?

Har maskinen PS2?

Du sier heller ikke hva slags OS du bruker.

Lenke til kommentar

ah, jeg har prøvd både min egen datamus, prøvd en minnepenn, og Ipod. Alle fungerer på min maskin, men ikke på denne.

OS er XP home. SP1 og 2 er inne :) Maskinen har PS2, skal sjekke om denne fungerer, noe jeg tror den gjør, men kjedelig uten USB i det heletatt, ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...