koronag Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det eneste problemet jeg ser er at artikkelsiden flommer over av video-tråder. Lemmings kunne vel samles, for eksempel. Bra tiltak. Som alle andre sier er den gode farten en av Gamers store fordeler. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Får ikke sett videoer i noen av mine browsere, det vil si FF, IE og Opera. 8311898[/snapback] Hvitt bilde-problemet mange har rapportert om ble fikset tirsdag kveld. Ingen av oss i redaksjonen eller driftsavdelingen klart å gjenprodusere feilene dere har rapportert om siden den gang, verken i FireFox, Opera og Internet Explorer. Vi skulle gjerne hjulpet deg, men det er veldig vanskelig å fikse noe vi ikke opplever selv :-( Det eneste problemet jeg ser er at artikkelsiden flommer over av video-tråder. Lemmings kunne vel samles, for eksempel. 8312013[/snapback] Regner med du mener diskusjonskategorien på forumet, når du skriver "artikkelsiden". Jeg vil ikke si den flommer over at videotråder. Ja, det ble noen Lemmings-tråder fordi Sony har valgt å gi ut en og en teaser-film, men jeg syns hver film skal få egen tråd for ordens skyld. Hvis det blir et stort problem etterhvert kan vi kanskje opprette en egen kategori for videoer i steden :-) Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Får ikke sett videoer i noen av mine browsere, det vil si FF, IE og Opera. 8311898[/snapback] Hvitt bilde-problemet mange har rapportert om ble fikset tirsdag kveld. Ingen av oss i redaksjonen eller driftsavdelingen klart å gjenprodusere feilene dere har rapportert om siden den gang, verken i FireFox, Opera og Internet Explorer. Vi skulle gjerne hjulpet deg, men det er veldig vanskelig å fikse noe vi ikke opplever selv :-( Vet ikke hva jeg skal si. Får en slags Movie Not Loaded-feilmelding når jeg høyreklikker, ganske snodig egentlig, ettersom jeg ser Play-knappen først. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Prøvd å slette cache, Ultrag? Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Ja, selvfølgelig. Bruker ikke engang mellomlager. Endret 5. april 2007 av Ultrag Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er det bare meg som ikke finner ut hvordan jeg får videon i fullskjerm? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvorfor ikke? :/ Kjører 1920x1200 på en 24", og bildet blir veldig lite - som gjør at jeg må bøye meg fram mye nærmere enn vanlig for å se skikkelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg