Gå til innhold

Endelig videoer på Gamer.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får ikke sett videoer i noen av mine browsere, det vil si FF, IE og Opera.

8311898[/snapback]

Hvitt bilde-problemet mange har rapportert om ble fikset tirsdag kveld. Ingen av oss i redaksjonen eller driftsavdelingen klart å gjenprodusere feilene dere har rapportert om siden den gang, verken i FireFox, Opera og Internet Explorer. Vi skulle gjerne hjulpet deg, men det er veldig vanskelig å fikse noe vi ikke opplever selv :-(

Det eneste problemet jeg ser er at artikkelsiden flommer over av video-tråder. Lemmings kunne vel samles, for eksempel.

8312013[/snapback]

Regner med du mener diskusjonskategorien på forumet, når du skriver "artikkelsiden". Jeg vil ikke si den flommer over at videotråder. Ja, det ble noen Lemmings-tråder fordi Sony har valgt å gi ut en og en teaser-film, men jeg syns hver film skal få egen tråd for ordens skyld. Hvis det blir et stort problem etterhvert kan vi kanskje opprette en egen kategori for videoer i steden :-)

Lenke til kommentar
Får ikke sett videoer i noen av mine browsere, det vil si FF, IE og Opera.

8311898[/snapback]

Hvitt bilde-problemet mange har rapportert om ble fikset tirsdag kveld. Ingen av oss i redaksjonen eller driftsavdelingen klart å gjenprodusere feilene dere har rapportert om siden den gang, verken i FireFox, Opera og Internet Explorer. Vi skulle gjerne hjulpet deg, men det er veldig vanskelig å fikse noe vi ikke opplever selv :-(

Vet ikke hva jeg skal si. Får en slags Movie Not Loaded-feilmelding når jeg høyreklikker, ganske snodig egentlig, ettersom jeg ser Play-knappen først.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...