Kharan Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Fungerte knirkefritt, virker som et godt system. Og mulighet til å vise videoer er jo noe Gamer.no har manglet - frem til i dag. Godt jobbet, karer. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 På sikt vil vi tilby nedlasting av originalversjonen i tillegg. 8273804[/snapback] Takk for svar på det spørsmålet, skulle til å spørre om det samme selv. Ellers likte jeg veldig godt design, utforming og brukervennlighey, godt jobbet! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Er det ikke mulig å laste ned trailerene? Edit: Jeg leste innlegget over meg og fikk svaret jeg ville Endret 30. mars 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Må vi til og med ha Flash 9 for å fungere? Hva slags video-codec bruker dere? Helst burde man ha støtte for Flash-7 for å sikre at alle Linux-brukere er med. 8274433[/snapback] Flash 9 finnes for Linux også. Det kan også være et forbipasserende lasteproblem som gjør at noen har opplevd hvit skjerm. Dere får holde ut med oss i innkjøringsfasen :-) 8274459[/snapback] Hmm, så det kom i januar. Har opplevd masse problemer med dette selv, da var siste Linux-versjon nummer 7, men de har heldigvis fikset det. Uansett er videoen fremdeles hvit. Kjører Opera v9.1 og Flash 9. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bra tiltak dette, virka flott her Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Supert! Dette så veldig bra ut. Det fungerer NESTEN på Wii, men kontrollen for å spille/sette på pause, samt "progress" vises ikke. Går det an å fikse? Det er jo ikke noe poeng i å kreve Flash 9 for noe så enkelt som video... Selve videoen kommer også veldig langt nede på skjermen (på PC også). Er det en "hovedside" for videoer der man kan få oversikt over alle? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) kjempe bra oppsett! går fort og laste video der. ikke for og syte.. menne dere mangler Click & Drag spol, sånn at man kan velge hvor man skal se fra Endret 30. mars 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Var veldig vanskelig å oppdage videodelen og hvor den lå. Synes det var veldig ulogisk å måtte trykke seg inn på artikler for så å søke i videoer. Den burde fått en egen knapp, slik som demoer har(bare på forsiden, ikke i forumet). Endret 30. mars 2007 av Kris R Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Sakset fra artikkelen: Vi har mange planer for videosystemet i tiden fremover, både med tanke på innhold og funksjonalitet. Blant annet skal vi utforme en egen videoforside, med bedre søkemulighet over videoer som finnes. Om kort tid legger vi også ut en ramme på forsiden som profilerer de nyeste filmene. Vi er klar over at det er litt laber funksjonalitet og brukervennlighet i forhold til avspilleren for øyeblikket, men vi jobber med det Endret 31. mars 2007 av EmmJay Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Fikser dere bedre støtte for Wii eller? Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Dere som opplever at bildet blir hvitt: Forsøk å oppdater med nyeste versjon av Flash: http://www.adobe.com/shockwave/download/do...=ShockwaveFlash 8274422[/snapback] Jeg har gjort det og, men det funker ikke, har oppdatert flash versjonen til 9.00 ett eller anna, og i både IE og FireFox (Gran Paradiso FireFox 3.0Beta) får jeg hvit skjerm! :/ Har prøvd flere ganger! "You have version 9,0,28,0 installed" Står det hos Macromedia. Og når jeg prøver, selv med begge browserene så står det enten "1 Item remaining.", eller "Waiting for video.gfx.no.." Endret 30. mars 2007 av Shaper^ Lenke til kommentar
Averon Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg har også lagt inn flash, men får fremdeles bare hvit skjerm både i Opera og MS exlporer. Kan det være noe brannmur som blokker kanskje? Får kikke litt videre på det her... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Fint dette, hadde vært fint med litt mellomrom mellom filmen og venstre side, men det går vel på oppløsningen på skjermen Legg ut film av S.T.A.L.K.E.R da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Supert, veldig bra at Gamer.no utvidar sitt tilbod. Har gode erfaringar med hastighet frå serveren til Gamer.no. Er kjekt å kunne lese om eit spel og sjå ein video utan å trykke seg inn på ei anna side. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg har også lagt inn flash, men får fremdeles bare hvit skjerm både i Opera og MS exlporer. Kan det være noe brannmur som blokker kanskje? Får kikke litt videre på det her... 8276269[/snapback] Samme her =) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Vet noen har spurt om det før, men det kom ikke noe svar: Skal dere legge ut video-omtaler også? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ut frå det som er sagt tidlegare virker det som videomtaler noko dei ønskjer å prøve seg på, men det er fleire praktiske hindrangar dei må overvinne for å få til dette. Eg vil tru at førsteprioriteten no er å få videoseksjonen til å fungere feilfritt. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hos meg virker det som om videoen ikke bufrer i det hele tatt før den begynner å spille. Filmen starter med en gang og er bare hakketull (3 fps ellerno :S). Og når jeg trykker på |<< (tilbake til start) slettes alt som er bufret og den starter på nytt, like hakkete. Så det funker dårlig ... Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Herlig herlig, dette satt jeg pris på. Nå er gamer.no "komplett" Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kjempebra gamer.no ! Flott system, og det fungerer knirkefritt i Opera (9.10). Hurra for XHTML strict compliancy (validerer ikke selvfølgelig, men det er vel mest pga. enkelte elementer for crossbrowser/bakover-kompatibilitet). Big thumbs up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg