TST Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 I går ettermiddag la vi ut de første videoene i vårt splitter nye videosystem. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Kjempefint system! Og det å legge ut GTAIV-traileren som en av de første var jo en liten genistrek. Sikkert mange som kommer til å bli kjent med systemet, nå. EDIT: Hvor ofte kan vi regne med at nye videoer dukker opp? Et par ganger i uka? En gang i uka? Endret 30. mars 2007 av Hawko Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Hvor ofte kan vi regne med at nye videoer dukker opp? Et par ganger i uka? En gang i uka? 8273146[/snapback] Det kommer rett og slett ann på hvor hyppig nye videoer blir tilgjengelig. Vi legger de opp når vi får vite om dem :-) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jammen på tide ja Har ikke akkurat savnet det, men nå er jeg ikke så mye på forsiden på Gamer.no og ser heller. Men alltid fint med norske tjenester hvor stort sett farten er god. Lenke til kommentar
SCHPONG Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Vil det komme videoomtaler av spill? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Strålende tiltak av en strålende spillside. Videoene har god kvalitet, hastigheten er meget god. I det hele tatt et velkomment tillegg til gamer.nos forum. Snorre Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bra tiltak! Men det lagger litt når jeg ser på video hmm Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Bra tiltak! Men det lagger litt når jeg ser på video hmm 8273660[/snapback] det var ikke bare til meg nei.... Bra tiltak, men missliker at alt skal gå i flash Og det å legge ut GTAIV-traileren som en av de første var jo en liten genistrek. Sikkert mange som kommer til å bli kjent med systemet, nå. Tja, lasta ned fra orginal siden i 720p Mye bedre enn enkel hakkete flash Endret 30. mars 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Bra tiltak, men missliker at alt skal gå i flash På sikt vil vi tilby nedlasting av originalversjonen i tillegg. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det skulle ta så lang tid... Forøvrig virker det ikke i Opera hos meg, får opp Play-knappen, men så blir det hvitt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 dere må legge til en link øverst ved siden av omtaler, artikler, demoer, prisguide osv. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bra tiltak, men jeg ser dere har listet Bioshock som (PS3/360/PC) noe som ikke helt stemmer. Bioshock er foreløpig kun til 360/PC. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Funker ikke filmvieweren i Firefox? Trykker på play, også blir bare filmbildet hvitt.. :/ Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Dere som opplever at bildet blir hvitt: Forsøk å oppdater med nyeste versjon av Flash: http://www.adobe.com/shockwave/download/do...=ShockwaveFlash Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Må vi til og med ha Flash 9 for å fungere? Hva slags video-codec bruker dere? Helst burde man ha støtte for Flash-7 for å sikre at alle Linux-brukere er med. Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Må vi til og med ha Flash 9 for å fungere? Hva slags video-codec bruker dere? Helst burde man ha støtte for Flash-7 for å sikre at alle Linux-brukere er med. 8274433[/snapback] Flash 9 finnes for Linux også. Det kan også være et forbipasserende lasteproblem som gjør at noen har opplevd hvit skjerm. Dere får holde ut med oss i innkjøringsfasen :-) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Liker det veldig godt, men kunne gjerne sett et par forberedninger: - Knappene under bildene nede til høyre er svarte og ikke særlig fine. Minner om ITAvisen sitt design. Kan de ikke iallefall gjøres mer gjennomsiktige? Ikke så _knallsvarte?_ I tillegg er det helt umulig å se at det står "Se video >>" der. - Tittelen på videon oppe til høyre er også i denne svartfargeboksen. Hva med å ha den i oransje&hvit? Ellers foretrekker jeg flash fremfor nedlastning, så bra der. Stort vindu også. Hastigheten så helt fin ut. Nå trenger vi bare videoanmeldelser! En annen ting dere bør legge til er en "replayknapp" som dukker opp når videon er ferdigspilt. Spol tilbake-knappen er vanskelig å oppdage og i tillegg ulogisk. Den burde i det minste spole tilbake OG starte playback igjen. Edit: Hmm, fikk plutselig hvit skjerm jeg også nå. GTAIV-filmen fungerte første gang, men nå funker ingen filmer. Endret 30. mars 2007 av Blib Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Fint system og det fungerte fint på PCn mim... Skal si det var pent system, men GTA IV trailieren var ikke så bra her som i HD, men det dugde... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Gamer blir mer og mer en av de sidene jeg er mest innpå. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Tjenesten ser veldig bra ut, men påpeker enda tydeligere enn tidligere hvor mye bedre det hadde vært med et midtstilt enn venstrestilt design. Å ha videoen trengt inntil venstrekanten av skjermen gjør det litt rart å se på. Midtstill designet er dere snille! Forøvrig så videoene ut til å ha en svært høy kvalitet. Er det On2 VP6 og Flash 8 dere bruker, eller noe annet? Flere tekniske detaljer, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg