humancoreiii Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hey jeg sitter på laptopen å skal spille nå, spillet tar en sjekk av systemet og sier at jeg bare har 900mHz cpu, jeg går å sjekker på systemet, NEIDA jeg har 2, gHz. jeg starter spillet... null problem. viften begynner å gå kraftig og etter ca 15 min legger jeg ned spillet og starter det opp igjenn for å sjekke. Neida, så sier sjekken at jeg har 2, gHz.. noen som vet hvorfor dette skjer?? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hey jeg sitter på laptopen å skal spille nå, spillet tar en sjekk av systemet og sier at jeg bare har 900mHz cpu, jeg går å sjekker på systemet, NEIDA jeg har 2, gHz. jeg starter spillet... null problem. viften begynner å gå kraftig og etter ca 15 min legger jeg ned spillet og starter det opp igjenn for å sjekke. Neida, så sier sjekken at jeg har 2, gHz.. noen som vet hvorfor dette skjer?? 8273023[/snapback] hvilket spill? Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Når du ikke trenger mye prosessorkraft skrus mhz ned for å spare strøm og for å utvikle mindre varme. dette er helt vanlig. Mhz er i stand til å forandre seg mange hundre ganger i sekundet, så dette har en utelukkende positiv påvirking for deg... Musa Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Speedstep/cool'n'quiet 8273150[/snapback] Støttes. Veldig mange står ikkje på max cpu selv om strøm er i. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 ah smooth, trodde det var noe galt, gjalt forøvrig TMNT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå