Vindstille Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Som flere har påpekt både her og i kaféen for noen dager siden er ikke akkurat siden av det peneste slaget. Håper HW kan få gjort noe med det. En slik side har fortjener ikke å være (unnskyld å si det) så stygg! Endret 1. april 2007 av JonT Lenke til kommentar
jaco Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Syns innholdet mangler padding, innholdet er altfor tett. Blir ikke pent når alt går inntil margen. Fiks dette Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg leste at de skiftet navn fra HW-LAN til "the experience" fordi de skulle samle alle søstersidene sammen på LAN-et. Vel, jeg har et bedre forslag, i så tilfelle. HW-nettverket eies av Orkla for tiden, gjør det ikke? Så hva da med navnet "OrkLAN"? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Æsj. Som det allerede har blitt påpekt flere ganger, så er ikke den siden noe særlig pen. Huff. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Jeg lovet meg selv at det skulle være påskeferie fra alt som har med eXperience 2007 å gjøre. Det klarte jeg ikke. Engasjementet til våre lesere/brukere er som vanlig stort. Det er veldig hyggelig, spesiellt når det kommer konstruktiv kritikk. De som har designet sidene våre er ikke skyteskive her. Vi har en jobb å gjøre med tanke på designet, slik at det kommer helt i mål med hvordan det ble skissert. Dette vil bli tatt hånd over påske, og i mellomtiden håper jeg at de fleste av dere får forspist dere i påsken, blir solbrent og risikerer etthvert bein i kroppen på vei nedover slalombakken. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå