andnet Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kjøpte nyleg en Toshiba P100-160. Når jeg alt-tabber fra et fullskjermspill til windows begynner viften å blåse kraftig i ca 2 sek. Gjør jeg det 5 ganger ut og inn spillet vil jeg høre at viften "starter" og "stopper" 5 ganger på rad. Lurer bare på om dette er normalt, og evnt hvorfor dette skjer. Er ikke sånn når jeg tabber tilbake til et spill, fra windows. takker for svar eller inlegg visst noen har noe å komme med Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kjøpte nyleg en Toshiba P100-160.Når jeg alt-tabber fra et fullskjermspill til windows begynner viften å blåse kraftig i ca 2 sek. Gjør jeg det 5 ganger ut og inn spillet vil jeg høre at viften "starter" og "stopper" 5 ganger på rad. Lurer bare på om dette er normalt, og evnt hvorfor dette skjer. Er ikke sånn når jeg tabber tilbake til et spill, fra windows. takker for svar eller inlegg visst noen har noe å komme med 8272881[/snapback] Hei, Maskinen din har en automatisk viftekontroll. Denne setter inn når maskinen blir varm, eller har "planer om å bli det". Dvs. Laptop er ikke beregnet til spill, og en slik oppgave som kan virke så enkel, å bytte fra spill til windows. Krever ganske mye av både CPU og skjermkort og minne. Når alle disse går for "fullt", merker viftene det, og skrur opp for å prøve å kjøle det ned. Dette er absolutt ikke unormalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå