skyggefreaken Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Xbox 360 er en Lada og PS3 er en Mercedes Altså på byggekvaliteten mener jeg da 8274943[/snapback] Lada er jo bra biler. Lada Tarzan 2000 er min favoritt...245 hk og 4 WD On topic: Det er jo mulig MS ikke lyver når de sier 3-5% feilrate. Kan jo være at det er så mange som må få ny maskin. Og det er det de regner ut ifra. Men det er nok flere som har levert maskinen sin til reperasjon mer enn en gang. Men tror aldri vi får svaret på det egentlig Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Trur de første boxene som kom ut i 05/06 hadde mye feil.. men sålenge MS fikser de helt gratis ser jeg ikke problemet! Kjøper du en ny nå å får feil trur jeg du skal være meget uheldig! Selv kjenner jeg 3 andre med 360 og ingen av de har hatt noen røde lys og alle kjøpt tidlig 2006 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Vi trenger ikke flere tråder om temaet rundt feilprosenten til Xbox 360. Vil Microsoft komme ut med noen tall, for vi heller akseptere de, enn å bryte ut en krangel hver gang. Derfor stenges tråden! Er du uenig, kan du/dere sende meg en PM, så skal jeg vurdere på nytt behovet for en slik tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg