Gå til innhold

Der ga gammel Seagaten seg

Izex

Anbefalte innlegg

satt i windows (2K SP3) glad og fornøyd og plutselig uten forvarsel kom det opp...vil du formatere d: blablabla..det var en hd jeg hade lagra endel stuff på, når jeg ser på egenskaper på den står det at den er tom og at den ikke er formatert og det jeg hadde kalt harddisken var bare rein stasjons bokstav...

Viker som den er i orden sånn teknisk sett men hvordan kan noe sånnt skje? en hd tømmer seg jo ikke bare plutselig hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:

Izex skrev (2002-12-15 06:38):

satt i windows (2K SP3) glad og fornøyd og plutselig uten forvarsel kom det opp...vil du formatere d: blablabla..det var en hd jeg hade lagra endel stuff på, når jeg ser på egenskaper på den står det at den er tom og at den ikke er formatert og det jeg hadde kalt harddisken var bare rein stasjons bokstav...

Viker som den er i orden sånn teknisk sett men hvordan kan noe sånnt skje? en hd tømmer seg jo ikke bare plutselig hehe

Ikke formater disken din før du er sikker på at det er noe galt med den? Tror heller det at det er windows som er på tur. Har du lagt den til i disk manager?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...