Izex Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 satt i windows (2K SP3) glad og fornøyd og plutselig uten forvarsel kom det opp...vil du formatere d: blablabla..det var en hd jeg hade lagra endel stuff på, når jeg ser på egenskaper på den står det at den er tom og at den ikke er formatert og det jeg hadde kalt harddisken var bare rein stasjons bokstav... Viker som den er i orden sånn teknisk sett men hvordan kan noe sånnt skje? en hd tømmer seg jo ikke bare plutselig hehe Lenke til kommentar
Fjellsboe Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Mail seagate support. De er sinnsykt behjelpelig og har kort responstid. -ga Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Izex skrev (2002-12-15 06:38):satt i windows (2K SP3) glad og fornøyd og plutselig uten forvarsel kom det opp...vil du formatere d: blablabla..det var en hd jeg hade lagra endel stuff på, når jeg ser på egenskaper på den står det at den er tom og at den ikke er formatert og det jeg hadde kalt harddisken var bare rein stasjons bokstav...Viker som den er i orden sånn teknisk sett men hvordan kan noe sånnt skje? en hd tømmer seg jo ikke bare plutselig hehe Ikke formater disken din før du er sikker på at det er noe galt med den? Tror heller det at det er windows som er på tur. Har du lagt den til i disk manager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå