sthlm Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Her er et annet bilde fra min fotosession i Vassfjellet i uka her. Er fornøyd med dette også, men vil fortsatt høre deres meninger. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Dritfett bilde! Eneste jeg ikke liker er snøkanten helt i bunn, syns det blir litt forstyrrende. Kanskje kutte den littegrann? Ikke fjerne den helt, men tone den litt ned. Chris Endret 30. mars 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Igjen veldig kult, spesielt at han nå svever fritt - men ikke så midt i blinken som det andre, hvor sola var mer i bakgrunnen og det var mer silhuett. Og jeg er enig i snøkanten nederst, men jeg ville skåret den helt bort. Endret 30. mars 2007 av Onkel Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Hyggelig med tilbakemeldinger Legger ut en versjon hvor jeg har kuttet vekk kanten helt. Skal si meg enig i at det ble bedre. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Utrolig stilig bilde. Falt så absolutt i smak, og det var stilig med sort-hvitt. Har du mulighet for å legge ut litt bildeinformasjon her? Lukkertid, blender, og slikt? Igjen - kjempefint bilde! Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Takk for kommentar, Kylie. Bildeinfo skal du få: Nikon D70s 18-70mm @ 18mm 1/500 sek f/8 Brukte blenderprioritert program - 'A' på hjulet. Da får jeg stilt inn blender og dermed ønsket dybdeskarphet. Lukkertiden stiller seg automatisk for å få riktig eksponering. (Dersom noen lurte) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Den funksjonen er kjekk, den ja. Har selv D70. Har du brukt noe slags filter eller noe? Strålene fra solen ble så fine. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Ikke noe annet filter enn UV-filter. Brukte blits, men vet ikke om den gjorde så mye på dette bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå