flopflop Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hello, Har 8800 GTX og har kjørt det gjennom LCD-tven min de siste dagene, som har max refresh rate på 75hz. Likevel er det ikke mulig å stille synkroniseringen høyere enn 60 hz i kontrollpanel. Kan jeg ikke få mer enn 60 bilder i sekundet med Windows? Har XP SP2 Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kan du ikke bruke avanserte instillinger til å endre oppløsning og refreshrate.? Kansje 60hz er maks for skjærmen i de oppløsningene ? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 60hz er maks med DVI. Digital overføring går til hvert enkelt punkt slik at det ikke oppdateres før det får beskjed om å bytte farge, så et stillbilde vil ikke oppdateres i det hele tatt. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 60hz er maks med DVI. Digital overføring går til hvert enkelt punkt slik at det ikke oppdateres før det får beskjed om å bytte farge, så et stillbilde vil ikke oppdateres i det hele tatt. 8272831[/snapback] OK, takk! Det visste jeg ikke. Hva med VGA og HDMI, da? Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Med VGA vil du nok få opp til 75hz. HDMI er i praksis et DVI-signal så der blir det 60hz igjen. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Med VGA vil du nok få opp til 75hz. HDMI er i praksis et DVI-signal så der blir det 60hz igjen. 8272916[/snapback] ja, det visste jeg i grunn.. var bare litt distrè takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå