vi3t Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Er det nytt system eller hva? Synes den gamle var bedre med forumer og underforumer er der. Der innlegg og replyes er på samme side. Jeg sjekket foruminstillinger om det kunne blitt forandret tilbake men uten hell. Så er det slik standarden skal være framover? for det er litt irriterende å bla gjennom alle replys før du vet om folk har svart på spmet eller ikke etc. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Er det nytt system eller hva? Synes den gamle var bedre med forumer og underforumer er der. Der innlegg og replyes er på samme side. Jeg sjekket foruminstillinger om det kunne blitt forandret tilbake men uten hell. Så er det slik standarden skal være framover? for det er litt irriterende å bla gjennom alle replys før du vet om folk har svart på spmet eller ikke etc. 8272660[/snapback] Du tenker på en sorteringsmulighet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Forstår ikkje heilt kva du meiner, men kan vere at du har endra visninga ved eit uhell. Øvst til høgre, under Svar nå og Nytt emne, står det Trådet · [ Standard ] · Lineær+. Trykk Standard, og sjå om det vert normalt att. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det har skjedd meg også, og som brukeren over her sier, du kan ha endre visningsinnstillingene ved et uhell. Da trykker du bare på standard og alt skal være normalt igjen. Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 ahhhh! det funket fint til slutt, jeg veti kke om eg trykket det eller ikke.. men er fikset nå.. takk =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg