Blippblopp Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Noen som vet om Oblivion til PS3 er ute i butikkene? Jeg vil handle idag! Over disk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Spillet kommer ikke før 27. april. Så du kan ikke kjøpe det i dag over disk... Endret 30. mars 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Hva?!? Er det ikke lansering idag 30.mars? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Spillet ble utsatt en måned. Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Man kan bestille det fra utlandet (canada). Har vurdert dette selv, men er skeptisk pga online-problematikken til Motorstorm.... Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Kilde? Hvis det du sier stemmer.... Hva skal jeg gjøre i påska nå da? Huffoghuff... Endret 30. mars 2007 av Blippblopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kilde, det er det værste... Du vet, gamer.no har en engen database over slippdatoer, sjekk der selv du, så slipper du å lage slike tråder i fremtiden også. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Oblivion har da ingen online likevel? så skulle gå fint å bestille det fra videogameplus.ca 200kr billigere og i postkassen på 3-5 dager Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Oblivion har da ingen online likevel? så skulle gå fint å bestille det fra videogameplus.ca 200kr billigere og i postkassen på 3-5 dager 8272654[/snapback] Det er vel ikke helt sant? Hva med muligheten for å laste ned diverse oppdateringer? Tilleggspakker? Skal man først ha spillet på konsoll er det jo greit å ha den muligheten og. Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Oblivion har da ingen online likevel? så skulle gå fint å bestille det fra videogameplus.ca 200kr billigere og i postkassen på 3-5 dager 8272654[/snapback] Det er vel ikke helt sant? Hva med muligheten for å laste ned diverse oppdateringer? Tilleggspakker? Skal man først ha spillet på konsoll er det jo greit å ha den muligheten og. 8272711[/snapback] Det er det jo ikke noe problem med. Problemet er online multiplayer. I f.eks, Motorstorm, er du låst mot amerikanske servere, og man får ikke spilt med venner i Europa. Oblivion kjøpt i Kanada burde med andre ord være uproblematisk, da nedlasting går greit fra amerikansk server hvis det er tilfelle, og man ikke skal spile med/mot noen. Dessuten kommer det ikke det ikke tillegg til Oblivion på PS3 pga problemer med minne/programmering. Mulig det blir løst, though. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Oblivion har da ingen online likevel? så skulle gå fint å bestille det fra videogameplus.ca 200kr billigere og i postkassen på 3-5 dager 8272654[/snapback] Det er vel ikke helt sant? Hva med muligheten for å laste ned diverse oppdateringer? Tilleggspakker? Skal man først ha spillet på konsoll er det jo greit å ha den muligheten og. 8272711[/snapback] Det er det jo ikke noe problem med. Problemet er online multiplayer. I f.eks, Motorstorm, er du låst mot amerikanske servere, og man får ikke spilt med venner i Europa. Oblivion kjøpt i Kanada burde med andre ord være uproblematisk, da nedlasting går greit fra amerikansk server hvis det er tilfelle, og man ikke skal spile med/mot noen. Dessuten kommer det ikke det ikke tillegg til Oblivion på PS3 pga problemer med minne/programmering. Mulig det blir løst, though. 8272765[/snapback] Jeg vil si at det ganske sikkert kommer ekstrapakker til PS3 også. Det jeg leste en plass var at noen xbox fans hadde påstått at PS3 ikke kunne ha horse armor pga minne problemer osv. Noe som Bethesta avkreftet på det sterkeste i et IGN intervju. Der de synes det ville vært litt feil viss folk med PS3 fikk alle ekstratingene fra starten, og at det ville ødelegge noe av gameplayet siden det da ville gjort at de hadde alle de fete tingene ganske tidlig i spillet. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Problemet er online multiplayer. I f.eks, Motorstorm, er du låst mot amerikanske servere, og man får ikke spilt med venner i Europa. 8272765[/snapback] Gjelder dette alle PS3 online-spill fra andre regioner? Lenke til kommentar
Strands Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kilde? Hvis det du sier stemmer.... Hva skal jeg gjøre i påska nå da? Huffoghuff... 8272603[/snapback] Enkelt. Kjøp det til 360. Har du ikke 360, kjøp maskinen og spillet på Elkjøp og lever det tilbake innen 30 dager og få pengene igjen. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Tror ikke resistance er sånn, men har aldri egentlig tenkt over det og sett etter. Tror jeg uten tvil heller ville kjøpt spillet på pc enn 360, men har du ikke bra nok pc, så er kanskje ps3 utgaven bedre. Jeg mener i hvertfall oblivion er et spill du har lyst å merke loadingen minst mulig på. Derfor spilte jeg det på pc Endret 30. mars 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå