-=Knuty=- Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Heisann. Har litt problemer med stilltilbehøret mitt. Har en MS SideWinder FB pro joystick, og et sett med ratt og pedaler fra DEXXA. Problemet er at jeg ikke får maskina til å forstå at disse enhetene er tilkoblet gameporten min. Er det en slags driver jeg må innstallere for å få det til å fungere? Hvis noen har råd om hva jeg bør gjøre, ville det vært fint. M.v. julehilsen. Knut Arne Breivik Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Sikker på at du har aktivert portene? Gå inn i enhetsbehandling (eller noe slikt) og se om det står et rødt kryss over porten. Hvis det gjør det, fjern det også reboot. Hvis dette ikke nytter kan du ta turen inn i BIOS og se om du har disablet spillporten. Hvis disablet, enable den. Reboot, og se hva som skjer. En selvsagt ting å foreslå er også at du sjekker om de virkelig sitter helt inne i porten. Du kan alltids kjøre Windows sin hardware wizard(på tidligere versjoner er det vel "legg til ny hardware" muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå