Gå til innhold

ASUS R1F vs ASUS W7J - Innspill på disse.

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som freelance multimedia designer og har som jobb maskin en Dell XPS 1710. ELSKER den..den er bare utrolig flott!

Men innimellom reiser man på ferie, konferanser osv. Og da er den 4 kg 17 tommer maskin litt mye å lasse på.

Jeg synes 12 tommer er litt liten skjerm, og 14 litt stor igjen. Så jeg sjekket ut prisguiden til hardware.no på 13.3 tommere. Så da kom jeg opp med disse to.

ASUS R1F - Tablet PC

og

ASUS W7J

Jeg synes det er spennende å teste litt ny teknologi, så tablet PCen er vel den som frister mest. Pluss den har Core2duo CPU mot den andre som bare har CoreDuo.

Men har noen noe konkret erfaring med en av disse og kan komme med innspill.

Den vil primært bli brukt til å surfe, maile og chatte. Den kan også være kjekk til å bruke til å sjekke bilder når man reiser og tar bilder. Så Photoshop vil jeg nok også legge inn på den.

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg jobber som freelance multimedia designer og har som jobb maskin en Dell XPS 1710. ELSKER den..den er bare utrolig flott!

Men innimellom reiser man på ferie, konferanser osv. Og da er den 4 kg 17 tommer maskin litt mye å lasse på.

Jeg synes 12 tommer er litt liten skjerm, og 14 litt stor igjen. Så jeg sjekket ut prisguiden til hardware.no på 13.3 tommere. Så da kom jeg opp med disse to.

ASUS R1F - Tablet PC

og

ASUS W7J

Jeg synes det er spennende å teste litt ny teknologi, så tablet PCen er vel den som frister mest. Pluss den har Core2duo CPU mot den andre som bare har CoreDuo.

Men har noen noe konkret erfaring med en av disse og kan komme med innspill.

Den vil primært bli brukt til å surfe, maile og chatte. Den kan også være kjekk til å bruke til å sjekke bilder når man reiser og tar bilder. Så Photoshop vil jeg nok også legge inn på den.

AKIRA

8272242[/snapback]