kewell79 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har flow kommet i EU? eller var det ingen update i dag? 8276356[/snapback] Flow var ute en liten stund, men forsvann igjen Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det er jo bare å åpne nettleseren, peke nesen mot gametrailers.com og så laste ned mp4 fila rett inn på ps3. Så har du GTA IV traileren på ps3'en din 8275812[/snapback] Hvordan laster man ned mp4 filer fra gametrailers? Har lett litt rundt der og finner ikke noe sted hvor jeg kan laste ned mp4 filer! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) ar flow kommet i EU? eller var det ingen update i dag?* Flow var ute en liten stund, men forsvann igjen Flow er der.. det er bare at du har kjøpt det sikkert.. da blir det flyttet til din "konto" Endelig fått kjøpt flow her også Endret 30. mars 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
shaker Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Noen som har tabbet seg ut når de oppdaterte EU PS Store? Kan ikke se Tekken 5 der lenger Kan muligens være siden jeg har kjøpt spillet Edit: Finner jo GT:HD der og det har jeg også installert ... snodig Endret 30. mars 2007 av shaker Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Spill man har kjøpt finner du kun igjen om du går på wallet greia, eller downloads tror jeg. Litt merkelig system.. men sånn er livet Man har mulighet til å laste de ned på nytt. Man kan til og med vistnok laste de ned på venner sine ps3'er om du logger på med din account. (har jeg hørt) aldri prøvd selv enda. Endret 30. mars 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
fAke_ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Flow var jo.. interessant Noen som vet om det man kjøper i PStore blir lagret på brukerkontoen (ala Steam) slik at man kan laste ned på nytt hvis man sletter innhold på harddisken, formaterer, repartisjonerer, whatever? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Flow var jo.. interessant Noen som vet om det man kjøper i PStore blir lagret på brukerkontoen (ala Steam) slik at man kan laste ned på nytt hvis man sletter innhold på harddisken, formaterer, repartisjonerer, whatever? 8279881[/snapback] Ja det kan du.. Du går inn på kontoadministrering, Transactions ellernoesånt. Der kan du til enhver tid laste ned det du har kjøpt.. Lenke til kommentar
fAke_ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Flow var jo.. interessant Noen som vet om det man kjøper i PStore blir lagret på brukerkontoen (ala Steam) slik at man kan laste ned på nytt hvis man sletter innhold på harddisken, formaterer, repartisjonerer, whatever? 8279881[/snapback] Ja det kan du.. Du går inn på kontoadministrering, Transactions ellernoesånt. Der kan du til enhver tid laste ned det du har kjøpt.. 8279951[/snapback] Det er genialt! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå