Gå til innhold

Mye nytt i Playstation store i dag :-)

BeeR

Anbefalte innlegg

"A ton of new updates will hit the PLAYSTATION Store today. Trailers for the incredible PlayStation Home, online-only Warhawk, quirky Network title Super Rub'A'Dub, and various Paramout Pictures movies make up the latest video additions to the Store. More significant, though, is the addition of a playable demo of Major League Baseball 2K7. According to the press release, "Major League Baseball 2K7 redefines the pure baseball video game experience with true, next-gen details, all-new throwing mechanics and a revolutionary presentation system. Major League Baseball 2K7 features stunning, lifelike player models, Signature Style animations, Inside Edge data and more."

http://www.ps3fanboy.com/2007/03/30/playst...-demo-and-more/

Skal bli kult å få testet ut dette :-)

-M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan får man tilgang til US store? Er det bare å sette opp en bruker og si at man bor i USA? Kan man bruke Norske kreditt-kort på den? ...men man kan vel laste ned gratis-ting uten uansett?

-M

Lenke til kommentar

BeeR: bare til å lage US-account. Man skal visst kunne gjøre det, men jeg har hatt litt trøbbel med kjøp over US-account

Demoer kan man laste ned fritt - så klart

Tenker jeg sjekker hva som har kommet ut når jeg kommer hjem fra skolen =D

Lenke til kommentar

Når du skal lage en US konto med kredittkort så legg inn VISA nummer osv. og på adresse så bruker du kun en US adresse. 11354 NY + Prince Street eller noe. Kjapt og enkelt. Lastet ned Syphon Filter til PSP'en igår:) Funker som bare det og minnene strømmer på:D

Lenke til kommentar

Herlighet er det bare hos meg det går som sirup å laste ned filer fra PS store i dag?

Ikke er det noe galt med linjen heller. Prøver å laste ned NEXT traileren fra den amerikasnke PS store men gad daim det går tregt. Aldri opplevd noe så tregt ang nedlasting med ADSL. Her går det tregere enn en gameldags oppringingsforbindelse med modemet,

Lenke til kommentar
Slåball for voksne... Finnes vel ikke en mer tragisk sport. Hører til i gymtimene på barneskolen, ingen andre plasser.

8272759[/snapback]

Tror ikke du vet særlig mye om Baseball! Er så og si aldri kroppskontakt, mye mindre enn i f.eks. Basketball! Vil tro nivået av kroppskontrakt i baseball ligger på linje med Sjakk og Curling ;)

Men hvordan synes dere spillet er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...