oerhört Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Se spillet alle Mario-elskere sikler etter. Se videoen Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Er denne videoen ny? Mener å i allefall ha sett deler av den før. Og... beklager at jeg syter nå. Jeg digger egentlig Mario. Men... Spillet ser kjedelig ut. Jada, det skjer mye i spillet, men det ser så tomt og ensomt og... kjedelig ut. Og er det bare meg eller er musikken "syntetisk" snarere enn fantastisk orkesterlyd? Som Zelda TP... Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) dette skal jeg ha meg digger mario! har Sunshine og det var jo ikke så værst. så tror Mario Galaxy kommer til og bli supert men btw, tror den filmen der er litt "old". men alltid like moro og se den Endret 30. mars 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Javisst er filmen en smule gammel. Det kommer av at den er en av videoene vi testet det nye systemet med. Formidler vel okke som sjarmen Galaxy ser ut til å få... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det er den mest intense, morsome, geniale, supre nøyansen av hvit jeg har sett Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har ikke Wii, og ser derfor ikke sånn veldig fram til dette spillet, men kan nok bli gøy likevel Selv ønsker jeg meg flere oppfølgere til New Super Mario Bros. på DS. DET var spill, det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg