rvenes Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 04:06, skrev WLAN:500 kbit holder sikkert til ditt bruk! Quote: Den 2002-12-15 03:56, skrev Dr.X: Trenger en relativt sterk båndbredde for clanserveren min... Gratis? Det sier jeg ikke nei takk til !! YIKES... han sa CLAN server... 500 kbit er da LITE... Fyren ber om 10 mbit og oppover jo. Dessuten, når vis skal besøke sidene deres av og til, så kunne det vore greit med ein link. Og nicket ditt.. WLAN? er det sånn jalla antenne trådløst basert internett? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 WLAN, lær deg å quote ffs! Du skal ikke skrive over slik som dette. Quote: Her skrev den personen...blablabla Skriv svaret ditt under quotinga, mye lettere :smile: Lenke til kommentar
Fjellsboe Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hehe....Synes det er kult at noen prøver å parodiere Firstmile....går vel i dass begge deler... Kult at det er så mange despo folk som er overnysjerrig. "First we awake interest, and then .... we do NOTHING!" WLAN: Gidder du gi meg trådløs strøm, gratis med det samme ? :razz: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 WLAN, om du klarer å ordne ett stabilt gratis bredbånd til folk, som går i overskudd, er du helten min! (Telenor, Bluecom osv blir nok litt sure, da) Det er jo ikke så lenge siden at internett gjennom dialup/ISDN skulle bli gratis i 2003, da.... Lenke til kommentar
2roll Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 04:36, skrev WLAN:Jeg vet til dags dato ikke om noen seriøse firmaer,, som utgir informasjoner om sine prosjekter til allmuen. I så tilfelle, vil man muligens risikere at konkurrenter utkonkurrer oss, før vi selv har fått lansert oss selv godt nok. Er det dette du ønsker? Så hvorfor lagde du denne tråden i utgangspunktet. For å sjekke stemningen på et slikt "prosjekt". Vel jeg får sjekke stemningen på "mitt" prosjekt, jeg da: "Hei alle sammen. I løpet av 2005 skal vi gi vekk biler til alle som vil ha. Merkelig at ingen har tenkt på dette før. Nå fokuseres det kun på busser. Høres dette interessant ut? Du kan registere deg på internettsiden vår som kommer ut om veldig lenge. Prisene er foreløpig hemmelige, men jeg kan røpe at det blir gratis. Foreløpig trenger vi bittelitt mer startkapital, men det ordner seg sikkert" [ Denne Melding var redigert av: 2roll på 2002-12-15 11:11 ] Lenke til kommentar
lobster Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Oi, det bil-prosjektet hørtes spennende ut. Har jeg mulighet for å velge bil selv? lol LobSTer Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Gratis bredbånd høres uaktuelt ut spør du meg... Men det kunne kommet flere firmaer som Firstmile som kunne bygge ut sentraler rundt om i Norge! Firstmile greier det ikke alene :smile: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 LOL @ 2roll, bra sagt :smile: Hadde vært dødsrått om dette hadde latt seg gjennomføre, men jeg har liten tro på det uansett... Lykke til! Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 03:30, skrev WLAN:Jeg har et prosjekt på gang, og håper å kunne lansere tilbudet med gratis brebånd til svært mange nordmenn i begynnelsen av neste år eller senest vår 2003. Men, for at dette skal skje, må vi innhente mer startkapital. Det er derfor veldig viktig at brukere som ønsker disse gratis tjenestene, besøker våre internettsider jevnlig. Vi har dessverre ingen informasjonssider å vise frem på nåværende tidspunkt, og jobber derfor iherdig med å få dem ferdige før dette året er omme.Det er kun dere som kan få realisert disse gratis tilbudene, mot at dere f.eks. kjøper rimelige pc-komponenter og besøker våre sponsorer jevnlig. Uten mer startkapital, vil sjansen for lansering bli forverret, eller muligens aldri satt i gang. Håper på dere nordmenn ved oppstart.Hva mener du?Høres det bra ut?m.v.hWlan For en dårlig spøk, dette kan ikke være seriøst. Bruk heller forumet til noe fornuftig.PS Tror du det er så enkelt å få penger av folket ??? Get Real!! Lenke til kommentar
viranth Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Tja, gratis bredbånd? Tror det ikke før jeg ser det... Høres mer ut som et "pyramide-spill" der man må kjøpe "billige pc-komponenter" for å gi dere penger.. Så det er jo ikke gratis. Jeg betaler heller for bredbånd, da vet jeg iallefall at jeg får det jeg skal.. (nesten) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg ville ikke trodd det var svindel slik det ser ut som nå. Er jo ikke så mye som skal til for å bli ISP i dag... Men at det blir gratis tviler jeg på. 100Mbit til flere tusen nordmenn blir relativt dyrt i lengden :sad:. Tror nok heller jeg hadde satset som firstmile har gjort. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Dette er ingen plass for kommersiell drifting eller rekruttering. Stenges og slettes. WLAN får en avarsel for gjentagelse for å reklamere for sine kommersielle foretak. (reklame, rekruttering osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg