xclusive_danny Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei. Etter at jeg skulle fjerne skrivbordsbeskyttelsen på minnebrikka kom det opp en melding på kamera(ixus800) at det ikke var JPEG kompatibelt. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei. Etter at jeg skulle fjerne skrivbordsbeskyttelsen på minnebrikka kom det opp en melding på kamera(ixus800) at det ikke var JPEG kompatibelt. Hva skal jeg gjøre? 8271732[/snapback] skrivbordsbeskyttelsen? Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Da har satt på skrivelåsen på SD brikken din, men får den ikke av igjen? Arvid Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 På Bilde 1 er skrivbeskyttelsen på. På Bilde 2 tar jeg den av. Men den går ikke av. Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har du flyttet på denne låsen her? Skjønner egentlig ikke hva du lurer på. Er kortet skrivebeskyttet, så er låsen på bildet satt på. Er filene på kortet skrivebekyttet må du åpne dette på PC'n evt på kamera. Arvid Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Løsen på brikken er ikke på.. Kommer ikke inn åp kameraet enn gang. Meldingen kommer opp.. Det er det jeg lurer på. Får ikke brukt det. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvis du bare hadde tatt deg litt bedre tid på å skrive på en måte vi alle skjønner... Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Ok Har hatt litt dårlig tid i dag... Det som har skjedd er at det plutselig kom opp en meldig på kameraet mitt "JPEG ikke kompatibelt" når jeg skal se på bildene, dvs jeg kommer ikke inn på bildene (på kameraet) fordi det står der. Dette skjedde etter at jeg dreiv med noe skrivbordsbeskyttelse av minnebrikken på pcen. Forstår du ¨nå? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 har du lagret bilder fra pc'n på brikken? hvis du tar nye bilder, får du sett dem på kamera? Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Hmm, var bare noen bilder som var sånn. SÅ jeg slettet alle de som ikke var "kompitable".. Tror alt funker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå