Gå til innhold

Acer Travelmate 2410 [Få den bedre]

Sayid

Anbefalte innlegg

Eg bruker Acer TravelMate 2410 som har Intel® Celeron® M prossesor 1.50 GHz og den har 504 mb ram.

Er litt irritert når det er enkelte spill som eg har sansen for går ikkje an å spille på laptopen. Har prøvd foreksempel BF2 demo'en uten hell og det er fleire spill som eg har testet som det er delvis lagg eller 3/4 dels lagg.

Er det noko som eg kan i det heile tatt gjere denne til å få spille fleire av dei spillene?

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg bruker Acer TravelMate 2410 som har Intel® Celeron® M prossesor 1.50 GHz og den har 504 mb ram.

Er litt irritert når det er enkelte spill som eg har sansen for går ikkje an å spille på laptopen. Har prøvd foreksempel BF2 demo'en uten hell og det er fleire spill som eg har testet som det er delvis lagg eller 3/4 dels lagg.

Er det noko som eg kan i det heile tatt gjere denne til å få spille fleire av dei spillene?

8271724[/snapback]

Om spillenes minstekrav ikke oppfylles av din laptop er det svært lite du kan gjøre. Du kunne prøvd å kjøre på dårligste grafikken, men utifra disse spesifikasjonene du har gitt, er ikke dette en typisk "spill-laptop".

Lenke til kommentar

den enkleste tingen du kan gjøre er å oppgradere minnet. men vet ikke hvor mye dette vil hjelpe deg. nå kjører f.eks bf2 hos meg på vanligvis rundt 700MB så du vil vel kunne klare å kjøre dette. men grafikken du kommer tilå få er ukjent for meg.

Lenke til kommentar

Du kan nok ikkje gjera noko med maskina. Intel integrert grafikk er ikkje spelekort og Battlefield 2 er heller ikkje smålåten i krava. Oppgradering av minne vil ikkje hjelpe.

Sel maskina og kjøp ei ny maskin med Geforce 7600/Radeon X1600 eller betre for å spele spel. Sats på minimum 1 GB minne dersom det er Windows XP og 2 GB med Windows Vista. Ei slik maskin ligg i prisklassen mellom 10.000 og 15.000.

Lenke til kommentar
Eg har ikkje råd til å kjøpe ein ny laptop nå. Eg kjøpte denne pc'en for 7000 kroner. Kor masse trur derre eg kan få denne vist eg selger den? Den er cirka 2 år gammel.

8276603[/snapback]

PC med omtrent same spesifikasjonar

Andre rimelege alternativ

Prisane på berbare har rast i løpet av dei 2 siste åra og vil truleg falle noko til. Du må ikkje rekne med å få att meir enn 2.000 til maks 3.000 for maskina di. PC er eit verre tapsprosjekt enn bil når ein ser på verdifall i prosent over tid.

Lenke til kommentar

Får se kva eg kjem til å gjere. Eg trur at eg beholder laptopen min til eg har råd til ein kjempe dyr pc fra pris klassen 10 000 kroner og oppover.

Har ikkje akkuratt lyst å selge laptopen min 2-3000 kroner for man må inn med 4-6000 kroner til å skaffe seg ein ny ein og det har eg ikkje penger til akkuratt nå.

Får kvert fall spelt CS og andre spill til den tid og da skal eg vere fornøgd. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...