Gå til innhold

Vurdere ny mob. Men har merkelige krav

Anbefalte innlegg

Jeg har en Nokia 8800 som har vært min beste mobil så langt i livet, bortsett fra den lave batteritiden. Akkurat det der hater jeg, etter en natt på rommet mitt er mobilen så kald og utladet som mulig at den slår seg av når jeg nærmer meg den.

Så jeg er på utkikk etter ny, og den skal være stilig og bra. Ja jeg vet det har kommet en Sirocco Edition men har lånt den i noen uker og likte ikke helt designen på de to øverste knappene, så den skal jeg ikke kjøpe.

Men i et blad her så la jeg merke til LG KE970 som så ganske stilig ut, noen med erfaring fra denne? Men skjermen, blir den fort ripete? Jeg bruker mobilen litt på jobb, og jeg har en jobb der jeg ikke bruker dress for å si det sånn.

Noen andre tlf der ute? :(

NB! Jeg bruker tlf til å ringe og sende sms for det meste. 3g og andre ting for meg er uvesentlig. Dere skjønner tegninga, vil ha en stili mobil :blush:

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alle mobiler idag er rimelig greie å sende sms og ringe med. Mitt tips er å gå kun for utseende. En sånn Scirocco er jo usannsynlig dyr vil jeg påstå hvis man ser på hva du får, men det er min mening.

bertie

8306393[/snapback]

Det å bruke flere tusen på å ha en fin/stilig mobil gjør meg ingen ting. Noen vil ha kraftig motor mens andre vil ha styling. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...