Gå til innhold

Hvordan snakke i Motorstorm?

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Nettopp kjøpt meg headset til PS3, funker med vanlig voicechat men hører ikke et pip i Motorstorm.

Har hørt at det skal være åpen kanal på hvilken som helst server, og at det bare er å snakke i vei med andre, men jeg hører ingen og får hvertfall ingen respons når jeg sier noe. Hører headsetet lager litt lyd når jeg joiner en server men ellers ikke noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett endel folk som har problemer med det.. :(

Har ikke hat tid til å teste Motorstorm online selv nå, er akkuratt ferdig med single-player kampanjen på Resistance. :)

Tror ikke du trenger konfigurere noen kanal eller noe, spillet skal i teorien alltid ha åpne coms mener jeg å tro.

Men mange har problemer, noen klarer fikse det, andre ikke.

Av løsningene jeg har sett:

- Skifte parental settings fra level 9 til OFF, på PS3.

- Trykke på receive call knappen på mobil-headsetet når de sitter i lobbyen, slik at de fikk mikrofon frem der.

- Noen andre har glemt å slå av mute'n.

- Resten sier at det er bug i motorstorm.

Lenke til kommentar
- Skifte parental settings fra level 9 til OFF, på PS3.

Allerede gjort,

- Trykke på receive call knappen på mobil-headsetet når de sitter i lobbyen, slik at de fikk mikrofon frem der.

På mitt headset som jeg skal returnere i dag, så slo PS3 med en gang av motorstorm da jeg gjorde dette, og jeg havnet opp på media baren, ofte frøs den etter dette slik at jeg måtte tvinge avslutting av systemet

- Noen andre har glemt å slå av mute'n.

eneste jeg hører uansett er svak støy, som om linja er på men bare ikke vil ta imot de andres stemmer

- Resten sier at det er bug i motorstorm.

vel jeg savner en bedre kontroll over slikt i spillet totalt sett, men for mange andre funker det fett så leksa jeg har lært er aldri kjøp madcatz produkter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...